自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


1#
發表於 12-9-5 15:24 |只看該作者
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶子就ok。食餐肉旦治會嘔,但餐旦面又得。
我同屋企人講完佢地唔信,仲話返我轉頭,但係我經過十幾年試驗都係咁,有無人可以答我點解?


點評

oscarmama  有d人係對咁種食物嘅配搭有強烈反應,你為有避咗佢  發表於 12-9-5 17:44


子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-9-5 15:29 |只看該作者
啱啱出嚟做嘢時學人飲奶茶,飲完手震同心跳,從此都冇再飲過奶茶。

點評

imconfusing  me too  發表於 12-9-5 22:37


侯爵府

積分: 20312


3#
發表於 12-9-5 15:32 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

蝦蟹敏感,蝦會身痕,蟹會嘴腫
生蠔 試過狂食搞到腸胃炎之後,食半隻都胃痛(我好鐘意食架

我仔飲橙汁80%即刻要開大大,搞肚痛果隻



點評

wcpcelia  生蠔  發表於 12-9-5 15:41


禁止訪問

積分: 17124


4#
發表於 12-9-5 15:35 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20312


5#
發表於 12-9-5 15:37 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

如果係餐廳食完野後頭暈想嘔可能係對味精有反應




侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 12-9-5 15:38 |只看該作者
我飲咖啡會頭暈作嘔....


男爵府

積分: 5747


7#
發表於 12-9-5 15:38 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

飲完凍奶茶會嘔




男爵府

積分: 8003

醒目開學勳章


8#
發表於 12-9-5 15:38 |只看該作者
每次食有花椒八角嘅食物曾極眼瞓,好似昏迷禁


男爵府

積分: 9994


9#
發表於 12-9-5 15:40 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我食蝦頭就會肚屙!




瑪瑙宮

積分: 139579


10#
發表於 12-9-5 15:41 |只看該作者
食麵筋 (例如酸齋 ), 雞尾飽, 菠蘿飽會出 '風懶', 但以前唔會的. 而家唔敢食齋/酸齋/雞尾飽 etc, 我好鐘意食架

點評

me0913  酸齋係我既十大至愛. 哈哈.  發表於 12-9-5 15:51


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


11#
發表於 12-9-5 15:42 |只看該作者
酒樓晚飯小菜嗰d"芡汁", 例如鮑片或冬菇扒時蔬, 總之一pat pat嗰d,
食完, 頸尾至兩邊膊頭都會"毑住痛", 大約痛個零兩個鐘就唔痛.


禁止訪問

積分: 1689


12#
發表於 12-9-5 15:42 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


13#
發表於 12-9-5 15:46 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我食樂家杏仁糖會反 胃



點評

家家公主    發表於 12-9-7 10:17
---生命無價,請支持領養---


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


14#
發表於 12-9-5 15:46 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

所有椰子類食完會疴




水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


15#
發表於 12-9-5 15:47 |只看該作者

引用:我對某D餐廳既野會敏感,食左晤夠15分鐘就

原帖由 QUSTINLING 於 12-09-05 發表
我對某D餐廳既野會敏感,食左晤夠15分鐘就會條頸同背脊有麻痺感覺,但仍然未知係咩影響不過最近有 ...
中味精毒呀?會麻痹,勁飲水就得



---生命無價,請支持領養---


子爵府

積分: 11423


16#
發表於 12-9-5 15:50 |只看該作者
我都係奶茶. 成日見人地飲, 好似好好味. 但我一飲就又暈又作嘔.
另外仲有靈芝湯/合掌瓜湯...
可能我個人太涼. 飲一碗, wing 足2日.


男爵府

積分: 6342


17#
發表於 12-9-5 15:51 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我唔係食嘢有不良反應,都講下.....我入親去super market買嘢,超過10mins買買下就想痾,點解會咁㗎?幾年都係咁



點評

me0913  腸胃敏感. 我都係. 特別係食飽去超市, 圖書館, 書店. 我覺得係凍既地方就會  發表於 12-9-5 15:55


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


18#
發表於 12-9-5 15:51 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我老公食餐旦公仔麵會肚屙,但餐旦治/飯就無事,真係萬試萬靈!




伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


19#
發表於 12-9-5 15:52 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

食完木瓜會肚瀉,排泄物仲有木瓜味




伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


20#
發表於 12-9-5 15:52 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

仲有我飲花旗參就頭痛,少少都唔飲得!




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo