夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7830


1#
發表於 06-4-4 16:48 |只看該作者

各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

呢兩日我同仔仔出街,,首先同佢約法3張..跟住一路行同佢傾計,分散佢既注意力,,當佢想掃野時我同佢講番出門口前講既承諾..跟住仔仔答我"媽咪,我好乖架..冇攬唔係媽咪既野架"佢真係冇掃,咁我當然答應應成佢既野啦..
多謝你們既意見呀..我好耐冇試過出街唔駛鬧仔仔啦...真係好開心呀....
子峻媽咪


珍珠宮

積分: 41635


2#
發表於 06-4-4 17:09 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

峻峻媽 寫道:
呢兩日我同仔仔出街,,首先同佢約法3張..跟住一路行同佢傾計,分散佢既注意力,,當佢想掃野時我同佢講番出門口前講既承諾..跟住仔仔答我"媽咪,我好乖架..冇攬唔係媽咪既野架"佢真係冇掃,咁我當然答應應成佢既野啦..
多謝你們既意見呀..我好耐冇試過出街唔駛鬧仔仔啦...真係好開心呀....



大宅

積分: 1230


3#
發表於 06-4-4 17:13 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

等我又同個女試下先, 我就黎比佢激死架啦


子爵府

積分: 12454


4#
發表於 06-4-4 17:19 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀



男爵府

積分: 7830


5#
發表於 06-4-4 17:55 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

ginnieginnie
你都要比心機呀...我相信為左自己仔女好..乜都可以做到..不過真係要好多好多耐性呀..努力
子峻媽咪


王國長老

積分: 119115

王國長老


6#
發表於 06-4-4 19:11 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀


我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珊瑚宮

積分: 104756


7#
發表於 06-4-4 19:53 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

峻峻媽 寫道:
呢兩日我同仔仔出街,,首先同佢約法3張..跟住一路行同佢傾計,分散佢既注意力,,當佢想掃野時我同佢講番出門口前講既承諾..跟住仔仔答我"媽咪,我好乖架..冇攬唔係媽咪既野架"佢真係冇掃,咁我當然答應應成佢既野啦..
多謝你們既意見呀..我好耐冇試過出街唔駛鬧仔仔啦...真係好開心呀....


伯爵府

積分: 15505


8#
發表於 06-4-4 22:55 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀


別墅

積分: 697


9#
發表於 06-4-4 23:36 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

我都呀 每次出街都要約法3張,有次唔記得講,去玩冒險樂園,要走時 :-( 到九彩


男爵府

積分: 7830


10#
發表於 06-4-4 23:57 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

所以我話而家同小朋友相處真係要小d智力,精神都夠佢地玩呀
子峻媽咪


珊瑚宮

積分: 104756


11#
發表於 06-4-5 00:00 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

係呀,以前啲我地邊有咁多問題呀
峻峻媽 寫道:
所以我話而家同小朋友相處真係要小d智力,精神都夠佢地玩呀


男爵府

積分: 6787


12#
發表於 06-4-5 00:50 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


13#
發表於 06-4-5 01:07 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀




[url=http://lilypie.com][img]


水晶宮

積分: 56748


14#
發表於 06-4-5 02:21 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

我都試下先...
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


男爵府

積分: 8706


15#
發表於 06-4-5 02:35 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀


比心機∼


大宅

積分: 4222


16#
發表於 06-4-5 16:00 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀


大宅

積分: 2667


17#
發表於 06-4-6 13:36 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

:lol:


男爵府

積分: 6945


18#
發表於 06-4-6 14:48 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀

我諗我要同囡囡又來約法三章,出門口前講明(一)不准亂買東西!(二)不要郁D要抱抱=>呢樣野一直無改善!


大宅

積分: 2234


19#
發表於 06-4-6 15:52 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀




伯爵府

積分: 18962


20#
發表於 06-4-6 17:40 |只看該作者

Re: 各位媽咪你地方法好有掂呀..我仔仔今日好乖呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo