時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15459


1#
發表於 12-9-5 00:34 |只看該作者
以下節錄頭條日報

更為弔詭的是,現在拚命反對國民教育的教協、民主黨、公民黨,過去都對國民教育拍手贊成。《明報》2007年7月1日李先知的文章說道,胡錦濤昨晚在特區政府為他而設的晚宴上明言要「進行國民教育」,教協會長張文光「率先響應胡主席的倡議」,「即使沒有胡錦濤主席昨日的呼籲,教協也將找政府談談此事」。在2008年10月16日的行政長官立法會答問大會上,公民黨議員陳淑莊發言說:「我都認為國民身份、權利和義務是支撐國民素質的叁角架,缺一不可。我亦同意香港的年輕人是需要更加好的了解內地的實際情況、國情及發展的,應該接受全面的國民教育。」
但如今,教協、民主黨、公民黨出爾反爾,誣稱國民教育是「洗腦」。教協、民主黨、公民黨這種180度的轉軚,難道不是對香港核心價值之一——誠信的徹底背叛嗎?背叛的動機難道不是?了立法會選舉中多撈幾個議席嗎?


資深時事評論員 孟樓




點評

sam299  你呃人, 當年講既係國民教育(人權國情德育)唔係今日政府搞既愛黨科  發表於 12-9-9 07:30


伯爵府

積分: 15459


2#
發表於 12-9-5 00:37 |只看該作者

回覆現在拚命反對國民教育的教協、民主黨、公民黨

本帖最後由 KamMui 於 12-9-5 00:40 編輯

http://life.mingpao.com/cfm/dailynews3b.cfm?File=20070701/nalmt/mta.txt



要係會員先睇到





伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-9-5 00:44 |只看該作者
aiya, 咁衰架, 揭人秘聞既!


禁止訪問

積分: 2531


4#
發表於 12-9-5 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


5#
發表於 12-9-5 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


6#
發表於 12-9-8 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-9-8 12:22 |只看該作者
無咩所謂嘅,我係唔係都唔會投公民黨
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


禁止訪問

積分: 93097


8#
發表於 12-9-8 19:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 872


9#
發表於 12-9-8 19:22 |只看該作者
2008年都未出洗腦課程指引

而家反對既係忍惡揚善既洗腦既國民教育,並不是反對全面既國民教育


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-9-8 19:27 |只看該作者

引用:Quote:rabbit75+發表於+12-9-8+12:22+無咩

原帖由 awah112 於 12-09-08 發表
X2!




別墅

積分: 872


11#
發表於 12-9-8 19:29 |只看該作者
l_wingwing 發表於 12-9-8 19:27
X2!
X3


禁止訪問

積分: 93097


12#
發表於 12-9-8 19:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-9-8 19:35 |只看該作者

引用:公民黨議員陳淑莊發言說:「我都認為國民身

原帖由 awah112 於 12-09-08 發表
公民黨議員陳淑莊發言說:「我都認為國民身份、權利和義務是支撐國民素質的叁角架,缺一不可。我亦同意香港 ...
有d人,睇過都會呃自己冇睇




別墅

積分: 872


14#
發表於 12-9-8 19:38 |只看該作者
awah112 發表於 12-9-8 19:31
我都認為國民身份、權利和義務是支撐國民素質的叁角架,缺一不可。我亦同意香港的年輕人是需要更加好的了解內地的實際情況、國情及發展的應該接受全面的國民教育。
矛盾到佢
佢指的全面國民教育係全面洗腦的國民教育


洋房

積分: 56


15#
發表於 12-9-8 19:51 |只看該作者
民主黨信唔過
亦更加唔信民建聯


所以只有.......


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


16#
發表於 12-9-8 19:52 |只看該作者
rabbit75 發表於 12-9-8 12:22
無咩所謂嘅,我係唔係都唔會投公民黨
x2
我都無咩所謂,我都係唔會投俾果班話自己係“反對公民教育”既垃圾。

一日到黑,成日阻街,阻頭阻勢,今日仲話我。唔係我趕時間,佢地可以唔使係果個位擺!

點評

hinhin_ma  ..AGREE 點都唔會投佢地....  發表於 12-9-9 00:11
不知所謂的乙陸!!!


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


17#
發表於 12-9-8 20:02 |只看該作者

回覆:現在拚命反對國民教育的教協、民主黨、公民黨,過去都對國民教育拍手贊成

推!

唔好比政黨抽水



點評

kat0318  係囉.自己想投俾邊個就邊個,或者棄權票  發表於 12-9-8 20:55


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


18#
發表於 12-9-8 20:03 |只看該作者
反泛民洗腦!!
請不要投泛民一票!


禁止訪問

積分: 2531


19#
發表於 12-9-8 20:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 872


20#
發表於 12-9-8 20:05 |只看該作者
chowqv 發表於 12-9-8 19:52
x2
我都無咩所謂,我都係唔會投俾果班話自己係“反對公民教育”既垃圾。
冇人反對公民教育喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo