自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 3455


1#
發表於 12-9-8 22:38 |只看該作者
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既玩具, 已經忍氣吞聲

今日搭港鐵由迪士尼返欣澳, 車廂唔算多人, 隔離同對面都坐住一家內地人, 個婆婆係甘抱住個四五歲既細路女玩吊環扶手, 自己又企唔穩, 由得個細路女踩住我架bb車借力繼續踩上去玩, 好在我一早抱住bb坐, 當時已經好嬲, 推開架bb車, 個細路女又跟住向前踩, 表演體操甘, 我在縮開架車, 縮到夾住自己甘制, 都仲要踩, 我真係好嬲, 佢地一家人就好開心拍晒手話個細路女叻, 我C6終於忍唔住出聲, 叫佢地唔好甘玩, 同埋唔好周圍掉垃圾, 點知果家人三個大男人圍住我地鬧, 話我地都有小朋友, 個小朋友又無影響我地, 我地仲咩甘無文化鬧佢地, 我好驚比人錄影放上網, 又驚嚇親個仔, 即刻抱佢走去第二卡, 可憐C6繼續比佢地大大聲聲甘鬧 我真係覺得好無辜, 香港係我係屋企, 成日都要避開d自由行, 佢地無文化唔跟隨香港紀律又大聲夾惡, 我唔係想搞中港文化對立, 唔想對罵, 我只係好無奈, 我地做錯左咩?

最後班B6聽到C6叫佢地唔好走, 等站長黎, 執埋佢地D垃圾先走, 佢地就即刻走晒, 落左車, 想揾職員幫手, 佢地只係話︰大陸人係甘, 睇開d

sorry, 我真係睇唔開……

不喜勿插, 我心情已經好差, 只係想揾個地方吐下苦水

點評

jackfruit  Wish you a nice weekend! Forget it! Support you!  發表於 12-9-9 12:52
榮盛  如果我在場,我一定開聲撐你+你C6  發表於 12-9-9 11:11
minmin  唔好唔開心  發表於 12-9-9 11:05
wcpcelia    發表於 12-9-9 09:05
heiphy  我好明白, 我都係睇唔開既人!  發表於 12-9-9 01:50


伯爵府

積分: 15699


2#
發表於 12-9-8 22:40 |只看該作者
唯有自己睇開D


侯爵府

積分: 23914


3#
發表於 12-9-8 22:42 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

今日第n個b6 post... 真係好慘,內地人係無咩家教!




寶石宮

積分: 281776


4#
發表於 12-9-8 22:43 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

佢哋真係好乞衣好討厭㗎



點評

onehundred    發表於 12-9-9 10:38


伯爵府

積分: 16683


5#
發表於 12-9-8 22:43 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

下次即刻收起架BB車,可以嗎?




男爵府

積分: 8448


6#
發表於 12-9-8 22:44 |只看該作者

引用:自問平時搭港鐵,+文化唔同既內地人已經好中

原帖由 hopeclover 於 12-09-08 發表
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既 ...
勿難過,我只希望我下一代係有文化,尊重,D大陸友以為自己好勁,其實好多HK人都好憎佢地D過份行為



點評

chatterbox_mom    發表於 12-9-9 11:17


大宅

積分: 4541


7#
發表於 12-9-8 22:45 |只看該作者

回覆:hopeclover 的帖子

俾人係咁踩架bb車,我實出聲!




伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-9-8 22:46 |只看該作者
道理晌自己果邊, 我實同佢地橕到底:;pppp::;pppp:

點評

onehundred    發表於 12-9-9 10:45
,


伯爵府

積分: 18434

BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 12-9-8 22:47 |只看該作者

回覆:milktealai 的帖子

我見到呢D人會遠離佢哋




水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-9-8 22:47 |只看該作者

回覆:hopeclover 的帖子

真係想搞個反big6大聯盟



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 8793


11#
發表於 12-9-8 22:47 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

如果我在場我一定幫口 咁中意玩BB車叫佢自己買返架玩 佢地都係欺善怕惡 如果當時多幾個香港人幫口佢地吾會咁串 另外我覺得港鐵有責任在車廂中裝CCTV 錄返d証䛯 吾可以話大陸人係咁就算數



點評

蜆介鯪魚球  agree  發表於 12-9-9 11:10


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-9-8 22:48 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

好過份




水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-9-8 22:49 |只看該作者
比係我.................... 已經變左傻婆咁插到佢上天花板

點評

HappyHappyMaMa  me too ...I will do the same...I will call the mtr officer and police....see who have more time!!!!  發表於 12-9-9 00:20


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 12-9-8 22:49 |只看該作者
香港人真係可悲喺自己屋企被外人恰

點評

蜆介鯪魚球    發表於 12-9-9 11:10
onehundred    發表於 12-9-9 10:46
ShaShaB    發表於 12-9-9 00:07
ShaShaB    發表於 12-9-9 00:07
hopeclover  絶對認同……  發表於 12-9-8 22:56


男爵府

積分: 8663

畀面勳章


15#
發表於 12-9-8 22:49 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






大宅

積分: 3455


16#
發表於 12-9-8 22:51 |只看該作者
平時推住bb車, 想搭電梯, 排極都比B6打尖, 唯有搭扶手電梯時又比人話危險, 阻住條路果陣, 已經好難受, 又比人話仲咩帶架BB車出街, 我諗做媽媽的都會經歷過, 有時真係有需要帶

搭港鐵遇到B6, 又會比人話點解你唔搭的士, 點解點解

希望大家都互相體諒


禁止訪問

積分: 30876


17#
發表於 12-9-8 22:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 12-9-8 22:52 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

對住生蓄,一定力抗到底




大宅

積分: 3455


19#
發表於 12-9-8 22:53 |只看該作者
lilolilo108 發表於 12-9-8 22:47
如果我在場我一定幫口 咁中意玩BB車叫佢自己買返架玩 佢地都係欺善怕惡 如果當時多幾個香港人幫口佢地吾會 ...
好認同, 港鐵應該做d野, 今日真係好驚C6比果幾個B6打>.<


已刪除用户

積分: 12805


20#
發表於 12-9-8 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo