影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1009


1#
發表於 12-9-29 09:43 |只看該作者
轉咗部G3, 先裝快手MV, 再去家族裝"怏手看片", 竟然彈出<出於安全考慮, 除了Andrxxx Market 提供的應用程式外, 您的手機將阻止安裝其它任何應用程式>點算好?有冇好心人幫吓我呀, thx!


大宅

積分: 4291


2#
發表於 12-9-29 14:20 |只看該作者

引用:轉咗部G3,+先裝快手MV,+再去家族裝"怏手看

原帖由 ethan02 於 12-09-29 發表
轉咗部G3, 先裝快手MV, 再去家族裝"怏手看片", 竟然彈出點算好?有冇好心人幫吓我呀, thx! ...
我轉咗S3後都冇咗快手啊! 其實都冇所謂啦! 我用千尋影視都睇到好多片㗎!


公爵府

積分: 27141


3#
發表於 12-9-29 17:25 |只看該作者

回覆 回覆:ethan02的帖子

我用百度




大宅

積分: 4736


4#
發表於 12-9-29 19:24 |只看該作者

回覆:easonkinki 的帖子

要到安卓市場入面至有



公爵府

積分: 27550


5#
發表於 12-9-29 22:38 |只看該作者

引用:轉咗部G3,+先裝快手MV,+再去家族裝"怏手看

原帖由 ethan02 於 12-09-29 發表
轉咗部G3, 先裝快手MV, 再去家族裝"怏手看片", 竟然彈出點算好?有冇好心人幫吓我呀, thx! ...
GS3不可以在設定-應用程式-允許安裝非市場程式 嗎?其實如果你信任個程式,可以有這個選擇


琥珀宮

積分: 169767


6#
發表於 12-9-30 16:29 |只看該作者

引用:轉咗部G3,+先裝快手MV,+再去家族裝"怏手看

原帖由 ethan02 於 12-09-29 發表
轉咗部G3, 先裝快手MV, 再去家族裝"怏手看片", 竟然彈出點算好?有冇好心人幫吓我呀, thx! ...
我試吓先,因為一直都得。


琥珀宮

積分: 169767


7#
發表於 12-9-30 16:34 |只看該作者

引用:轉咗部G3,+先裝快手MV,+再去家族裝"怏手看

原帖由 ethan02 於 12-09-29 發表
轉咗部G3, 先裝快手MV, 再去家族裝"怏手看片", 竟然彈出點算好?有冇好心人幫吓我呀, thx! ...
係喎,你要係設定--->安全性--->管理裝置---->好似下圖咁剔咗個框。
1348994046968.jpg


琥珀宮

積分: 169767


8#
發表於 12-9-30 16:38 |只看該作者

回覆:大件事! "三叔" 裝唔到怏手

睇劇app中,我都係鍾意用快手睇劇,反應快過其他果d。裝唔到又係幾大件事㗎。


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-9-30 18:05 |只看該作者
快手已經無左好多劇, 所以我剛換android機都無裝佢啦.


琥珀宮

積分: 169767


10#
發表於 12-9-30 19:04 |只看該作者

回覆:大件事! "三叔" 裝唔到怏手

主要果d劇都有,今年只係愛情雨睇完第4集冇咗,先裝千尋、PPS果d,用慣快手setting,始終唔慣用其他。快手下載嘅位好易搵到,睇完直接刪除就得勒。


大宅

積分: 1009


11#
發表於 12-9-30 23:09 |只看該作者

引用:主要果d劇都有,今年只係愛情雨睇完第4集冇

原帖由 SandyKL 於 12-09-30 發表
主要果d劇都有,今年只係愛情雨睇完第4集冇咗,先裝千尋、PPS果d,用慣快手setting,始終唔慣用其他。快手 ...
Thx!等我即刻試下先。我都係最鈡意用快手,由其宜家好多巳冇哂曰、美劇的時候,佢已經算好


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo