家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7005


1#
發表於 12-9-7 12:47 |只看該作者
想請教一下: 朋友問我一家幾口住在一個二房一廳的物業, 由於小朋友越來越大了,地方不夠用. 問我如果賣出現有物業, 之後買入二手居屋是否好呢? 因為從前的人說有錢都要買私樓, 因為居屋不值錢. 但現在見想買的居屋都好貴, 都不知點算好?


男爵府

積分: 7802

畀面勳章


2#
發表於 12-9-7 15:15 |只看該作者
居屋 for 自用

私樓 for 出租

The above are my opinion only.


大宅

積分: 3492

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-9-7 21:37 |只看該作者
如果自住的话居屋真係會好D架!實用面積又大D...


民房

積分: 12


4#
發表於 12-9-8 03:51 |只看該作者

回覆:賣私樓買二手居屋

點解咁多公屋富戶,就係因為人地唔恨住私樓!





珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


5#
發表於 12-9-8 16:06 |只看該作者

引用:點解咁多公屋富戶,就係因為人地唔恨住私樓

原帖由 conniegwa 於 12-09-08 發表
點解咁多公屋富戶,就係因為人地唔恨住私樓!
講得啱,買私樓都係用黎放租




伯爵府

積分: 16920


6#
發表於 12-9-8 21:10 |只看該作者

引用:想請教一下:+朋友問我一家幾口住在一個二房

原帖由 lam0903 於 12-09-07 發表
想請教一下: 朋友問我一家幾口住在一個二房一廳的物業, 由於小朋友越來越大了,地方不夠用. 問我如果賣出現 ...
村屋呢?近呢幾年多左好多人住村屋,又大又多地方,




複式洋房

積分: 419


7#
發表於 12-9-17 16:22 |只看該作者
睇定D先喇
短期內樓市一定唔會有大波動


大宅

積分: 4193


8#
發表於 12-9-17 17:45 |只看該作者
770217 發表於 12-9-7 21:37
如果自住的话居屋真係會好D架!實用面積又大D...
查實居屋實用率唔算特別高,和一般私樓相若,7成幾8成左右.

反而有些20多年的私樓有8成幾實用率.大家可以將建築面積同實用面積計算下.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo