跳至

首頁
12345...9

尾頁
   5


別墅

積分: 657


1#
發表於 12-7-13 13:30 |只看該作者
屯門區龍b媽媽,一去做個friend交換心得。


大宅

積分: 4121


2#
發表於 12-7-15 10:09 |只看該作者

引用:屯門區龍b媽媽,一去做個friend交換心得。

原帖由 Estimaking 於 12-07-13 發表
屯門區龍b媽媽,一去做個friend交換心得。
我而家先16w幾!




男爵府

積分: 7456


3#
發表於 12-7-15 19:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Estimaking+於+12-07-13+發表

原帖由 miss_lau22 於 12-07-15 發表
我而家先16w幾!
hi hi 龍尾X2 ,,而家15weeks幾,有個大女




大宅

積分: 4121


4#
發表於 12-7-15 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-15+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-15 發表
hi hi 龍尾X2 ,,而家15weeks幾,有個大女
我第1胎咋,好緊張,要向你多多請教,大女幾歲呀?





男爵府

積分: 7456


5#
發表於 12-7-15 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb0930+於+12-07-15+發表hi+h

原帖由 miss_lau22 於 12-07-15 發表
我第1胎咋,好緊張,要向你多多請教,大女幾歲呀?
唔好話指教,大家分享下

阿女28個月,係屯門醫院開刀生,所以今胎好大機會都會開刀,甘就變12月尾出黎。




大宅

積分: 4121


6#
發表於 12-7-15 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-15+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-15 發表
唔好話指教,大家分享下

阿女28個月,係屯門醫院開刀生,所以今胎好大機會都會開刀,甘就變12月 ...
我都係12月尾屯門醫院呀!我27號,你呢?可能我地會撞到,嘻嘻!




別墅

積分: 807


7#
發表於 12-7-16 02:00 |只看該作者

回覆:Estimaking 的帖子

我而家二十週,預產期十一月尾
請大家多多指教!




男爵府

積分: 7456


8#
發表於 12-7-16 02:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb0930+於+12-07-15+發表唔好

原帖由 miss_lau22 於 12-07-15 發表
我都係12月尾屯門醫院呀!我27號,你呢?可能我地會撞到,嘻嘻!
本來預產期係 一月三日 ,但開刀會早兩個星期,所以可能聖誕前後
妳知道BB仔/囡未啊? 有冇book左私家結構性超聲波?




大宅

積分: 2228


9#
發表於 12-7-16 08:30 |只看該作者

回覆:miss_lau22 的帖子

我個仔26號12月,又係屯門醫院




別墅

積分: 657


10#
發表於 12-7-16 08:43 |只看該作者
我就第一胎,雖然住屯門,但聽人講廣華好,所以book左廣華生。我而家已經27週^^
nice to meet you


大宅

積分: 4121


11#
發表於 12-7-16 12:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-15+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-15 發表
唔好話指教,大家分享下

阿女28個月,係屯門醫院開刀生,所以今胎好大機會都會開刀,甘就變12月 ...
點解要開刀既?




大宅

積分: 4121


12#
發表於 12-7-16 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-15+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表
本來預產期係 一月三日 ,但開刀會早兩個星期,所以可能聖誕前後
妳知道BB仔/囡未啊? 有冇boo ...
我照左係仔仔呀!我book左鄧醫生做結構,你呢?我8月中去照呀!




大宅

積分: 4121


13#
發表於 12-7-16 12:53 |只看該作者

引用:我個仔26號12月,又係屯門醫院 +

原帖由 及時雨 於 12-07-16 發表
我個仔26號12月,又係屯門醫院
可能我地會撞到!




大宅

積分: 4121


14#
發表於 12-7-16 12:54 |只看該作者

回覆:屯門區龍b媽媽,一去做個friend交換心得。

你地有冇人係仁愛健康院產檢架?



點評

888Amy  我係呀, 聽日第一次.  發表於 12-7-17 23:39


男爵府

積分: 7456


15#
發表於 12-7-16 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb0930+於+12-07-15+發表唔好

原帖由 miss_lau22 於 12-07-16 發表
點解要開刀既?
胎位唔正,冇調頭,38Weeks 開刀。之前聽有d mama 話屯院唔好,但我第一胎住左七日六夜,感覺屯院產科幾好呀!姑娘,嬸嬸都幾好人!




男爵府

積分: 7456


16#
發表於 12-7-16 17:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb0930+於+12-07-16+發表本來

原帖由 miss_lau22 於 12-07-16 發表
我照左係仔仔呀!我book左鄧醫生做結構,你呢?我8月中去照呀!
我都係仁愛母嬰院,

未知仔定女,星期四返私家應該開估
係米鄧悅X ?好似都好多mama 揾佢做結構。




大宅

積分: 4121


17#
發表於 12-7-16 17:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-16+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表
胎位唔正,冇調頭,38Weeks 開刀。之前聽有d mama 話屯院唔好,但我第一胎住左七日六夜,感覺屯院產科幾好 ...
咁你傷口痛唔痛呀?身體復元得快嗎?




大宅

積分: 4121


18#
發表於 12-7-16 17:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-16+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表
我都係仁愛母嬰院,

未知仔定女,星期四返私家應該開估
係呀,我見口碑都幾好咪搵佢囉!你知唔知屯門醫院係咪有產前講座呀?係咪係健康院問姑娘攞資料架?




大宅

積分: 1866


19#
發表於 12-7-16 22:01 |只看該作者

版主 的帖子

我十月生,第一陀好緊張啊
你地有無做野啊?




大宅

積分: 1866


20#
發表於 12-7-16 22:08 |只看該作者

Quote:原帖由+miss_lau22+於+12-07-16+發表

原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表
我都係仁愛母嬰院,

未知仔定女,星期四返私家應該開估
我之前都係搵鄧醫生做結構架,佢好細心!我阿b果日唔乖鄧醫生同我照左四次都見唔到佢個樣但鄧醫生都好有心機同我照
係啊,你到時去到問姑娘拎d媽媽會表填啊,會有禮物架,我上次拎左兩罐奶粉




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo