立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 657
大宅
積分: 4121
原帖由 Estimaking 於 12-07-13 發表 屯門區龍b媽媽,一去做個friend交換心得。
男爵府
積分: 7456
原帖由 miss_lau22 於 12-07-15 發表 我而家先16w幾!
原帖由 bb0930 於 12-07-15 發表 hi hi 龍尾X2 ,,而家15weeks幾,有個大女
原帖由 miss_lau22 於 12-07-15 發表 我第1胎咋,好緊張,要向你多多請教,大女幾歲呀?
原帖由 bb0930 於 12-07-15 發表 唔好話指教,大家分享下 阿女28個月,係屯門醫院開刀生,所以今胎好大機會都會開刀,甘就變12月 ...
積分: 807
原帖由 miss_lau22 於 12-07-15 發表 我都係12月尾屯門醫院呀!我27號,你呢?可能我地會撞到,嘻嘻!
積分: 2228
原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表 本來預產期係 一月三日 ,但開刀會早兩個星期,所以可能聖誕前後 妳知道BB仔/囡未啊? 有冇boo ...
原帖由 及時雨 於 12-07-16 發表 我個仔26號12月,又係屯門醫院
原帖由 miss_lau22 於 12-07-16 發表 點解要開刀既?
原帖由 miss_lau22 於 12-07-16 發表 我照左係仔仔呀!我book左鄧醫生做結構,你呢?我8月中去照呀!
原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表 胎位唔正,冇調頭,38Weeks 開刀。之前聽有d mama 話屯院唔好,但我第一胎住左七日六夜,感覺屯院產科幾好 ...
原帖由 bb0930 於 12-07-16 發表 我都係仁愛母嬰院, 未知仔定女,星期四返私家應該開估
積分: 1866
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy