自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14457


1#
發表於 12-9-18 09:01 |只看該作者
本帖最後由 1010mum 於 12-9-18 09:01 編輯



昨晚,大寶睡下約一小時,突然坐了起身,嘴裡嘀嘀咕咕的不知在說甚麼。
問他甚麼事,他也會答,只是總聽不清他講甚麼。

然後我問他,是不是要 veevee,
他說是,下了床,行去洗手間。
他還懂叫我,媽媽,你幫我。
我心諗,吓,veevee點幫。於是幫他著了燈。

veevee完,穿過客廳回自己睡房,
走了一半,又折回去。
我問他做甚麼,又是嘀嘀咕咕不知說甚麼。
一邊說一邊脫衣,還曉得丟進洗衣機。
然後走入浴缸洗頭沖涼。

我是驚恐萬分,除了問做甚麼都不知能怎樣做。
然後,大寶爸爸也醒了,來問甚麼事。
大寶答,無野呀,你地好煩呀。

他出來還曉得叫我幫他吹頭。
我有一點驚,更有多一點的生氣 - 他究竟是玩還是甚麼?
於是板起臉問他,到底玩夠了沒。
他愣住了,一面惘然,一句話也說不出。
然後爸爸來打圓場,說,你嚇著他了。
把他抱回去睡。

一夜無話。
今早我問他昨晚究竟甚麼事,他也說不出。
問他是不是發夢,他說是。
發的甚麼夢,夢裡作甚麼,他說都不記得。

我現在好擔心~~~
這種叫是夢遊嗎? 如果是,該求醫嗎? 求醫該看哪一科? 兒童精神科? 有沒有好介紹?

若不是夢遊,更驚嚇,莫不是
可是農曆七月不是已過了嗎!

現在該怎辦?



點評

961123    發表於 12-9-18 10:52


子爵府

積分: 13448

2018復活節勳章 熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 冬日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-9-18 09:09 |只看該作者
囝囝: 2006 年 4月1日 21:02 分 廣華醫院出世


伯爵府

積分: 19540


3#
發表於 12-9-18 09:10 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

我妹細個時成日咁,夢遊姐
唔洗諗太多~
夢遊可以做到好多平常野,如合埋眼行樓梯,刷牙,剪紙,洗衫梳頭,訓床下底,脫衣服,自言自語,打人(lee d我妹都做過)
但佢醒左之後好正常丫




翡翠宮

積分: 84256


4#
發表於 12-9-18 09:12 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

如果真係懷疑夢遊,你記得關好所以門窗呀…<br><br>


珊瑚宮

積分: 113442


5#
發表於 12-9-18 09:13 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

心理作用



生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


翡翠宮

積分: 76224


6#
發表於 12-9-18 09:14 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

夢遊




子爵府

積分: 14457


7#
發表於 12-9-18 09:16 |只看該作者
SZESZEWAHWAH 發表於 12-9-18 09:10
我妹細個時成日咁,夢遊姐
唔洗諗太多~
夢遊可以做到好多平常野,如合埋眼行樓梯,刷牙,剪紙,洗 ...
令妹後來怎麼樣? 由她自然發展? 還是看醫生?

長大了,還有沒有發生?


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-9-18 09:25 |只看該作者

引用:+本帖最後由+1010mum+於+12-9-18+09:01+編

原帖由 1010mum 於 12-09-18 發表
本帖最後由 1010mum 於 12-9-18 09:01 編輯
夢遊咋,不過聽老一輩人話人地發開口夢千萬別搭訕




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 12-9-18 09:28 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

下,我都試過夢遊,扮忍者/超人飛晒f碗碟落街。大個就無事,淨係返發過一個,去左廚房洗野。



不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 9067

畀面勳章


10#
發表於 12-9-18 09:41 |只看該作者
夢遊咋, 唔駛担心
我都試過, 阿媽話返比我聽, 話當其時問我野我係答得有紋有路的, 而家大個咗之後就好正常, 無再夢遊了
每逢佳節倍思親確確切切說中我心炊


子爵府

積分: 14457


11#
發表於 12-9-18 09:51 |只看該作者
回覆 影月紅 的帖子

謝謝


大宅

積分: 1643


12#
發表於 12-9-18 09:56 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

想安心啲就帶佢睇吓醫生啦!好過估估吓仲擔心!!如果唔知睇邊科就去排街症,到時睇下醫生同唔同你轉介專科你就知睇邊科,唔同你轉介既話就問醫生如果出去睇係睇邊科




伯爵府

積分: 17594


13#
發表於 12-9-18 10:16 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

我仔兩歲前都係甘,半夜自己醒左在屋內走來走去,有時早上起來會見佢去左第二間房到訓。醫生話小朋友大腦未能分辨早上和夜晚或已經訓左覺既分別姐,現在已沒有這個情況。




大宅

積分: 3443

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-9-18 10:18 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

有時小朋友發夢係會咁架!



點評

onehundred    發表於 12-9-18 10:19


男爵府

積分: 9020


15#
發表於 12-9-18 10:23 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

夢遊




男爵府

積分: 5747


16#
發表於 12-9-18 10:26 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

我細個都係咁,試過走出去對面屋拍人度門叫人開門,大個左就無嘢架啦




禁止發言

積分: 16954


17#
發表於 12-9-18 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-9-18 10:31 |只看該作者

回覆:好擔心 ~~~ 究竟是夢遊,還是

夢遊<br><br>


伯爵府

積分: 19540


19#
發表於 12-9-18 20:31 |只看該作者

引用:Quote:SZESZEWAHWAH+發表於+12-9-18+09:10+

原帖由 1010mum 於 12-09-18 發表
令妹後來怎麼樣? 由她自然發展? 還是看醫生?

長大了,還有沒有發生?
冇睇醫生,其實夢遊好小事,睇到都覺搞笑,但都需要小心睇住,怕做左d傷害到自己身體既野~
我妹讀中學時已經減小左好多,一年未必有一次,
佢完全正常人一侗,重好開朗




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo