嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7013


1#
發表於 12-12-2 22:10 |只看該作者
由於有尿戊`診,所以每日大大完都僧查CREAM ,(男bb) 小便兩邊(拿)位的CREAM洗唔走. 點算


複式洋房

積分: 476


2#
發表於 12-12-3 01:39 |只看該作者
點解會洗唔走....?


複式洋房

積分: 476


3#
發表於 12-12-3 01:39 |只看該作者
你幫佢搽咩CREAM AR?


大宅

積分: 1199


4#
發表於 12-12-3 09:33 |只看該作者

引用:由於有尿戊`診,所以每日大大完都僧查CREAM+

原帖由 JoanJJJ 於 12-12-02 發表
由於有尿戊`診,所以每日大大完都僧查CREAM ,(男bb) 小便兩邊(拿)位的CREAM洗唔走. 點算 ...
我都有幫BB擦Mustela,又係洗唔走,唔知有冇問題呢?





男爵府

積分: 7013


5#
發表於 12-12-3 10:16 |只看該作者

引用:你幫佢搽咩CREAM+AR?

原帖由 florflorbb 於 12-12-03 發表
你幫佢搽咩CREAM AR?
施巴便疹膏




別墅

積分: 911


6#
發表於 12-12-3 11:46 |只看該作者
用huggies濕紙巾抺已經可以抺走


男爵府

積分: 7013


7#
發表於 12-12-3 12:16 |只看該作者

引用:用huggies濕紙巾抺已經可以抺走

原帖由 joeycc 於 12-12-03 發表
用huggies濕紙巾抺已經可以抺走
我沖涼都吾走




珍珠宮

積分: 47458

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-12-3 12:46 |只看該作者


大宅

積分: 1070


9#
發表於 12-12-3 21:33 |只看該作者
我沖涼時用毛巾一洗就洗走,平時就用濕紙巾或濕棉花一抹就乾淨哂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo