自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1248


1#
發表於 12-9-20 14:30 |只看該作者
細個果時,玩到癲左咩都要試要做,個紋身係當眼位置,係內前臂好大幅,但人大左真係好後悔,見到街上既人既眼光,但最大問題係接送仔女返學,我一定會姐住,好驚d人會覺得我唔係好人,又唔知點睇我d仔女,又成日諗如果佢地大個見到媽咪咁會唔會唔鐘意我,或者萬一俾佢地同學仔見到會唔會話:你媽咪係壞人,我唔同你玩•••我真係好驚,好驚




男爵府

積分: 7029

畀面勳章


2#
發表於 12-9-20 14:31 |只看該作者
去搵激光洗左去得唔得呀?


大宅

積分: 1346

畀面勳章


3#
發表於 12-9-20 14:32 |只看該作者
我都有-3- So wht!

點評

adachung23    發表於 12-9-20 16:44
jess6622    發表於 12-9-20 14:35


禁止訪問

積分: 67964


4#
發表於 12-9-20 14:36 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34871


5#
發表於 12-9-20 14:36 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••






男爵府

積分: 6658


6#
發表於 12-9-20 14:37 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

有咩問題,我手腳,同頸,雞翼骨都有:;pppp:



大宅

積分: 4745

畀面勳章


7#
發表於 12-9-20 14:37 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我都有,仲係生左家姐仔之後先紋一個紀念姐…




大宅

積分: 1248


8#
發表於 12-9-20 14:38 |只看該作者

引用:我都有-3-++So+wht!

原帖由 Lambabychan 於 12-09-20 發表
我都有-3- So wht!
有唔係問題,只係人地果d都細細幅,我果幅好大,好顯眼



點評

Lambabychan    發表於 12-9-20 15:29


子爵府

積分: 13861


9#
發表於 12-9-20 14:39 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

無問題,我有幾個啊!



點評

Lambabychan    發表於 12-9-20 15:28


大宅

積分: 1248


10#
發表於 12-9-20 14:39 |只看該作者

引用:去搵激光洗左去得唔得呀?

原帖由 kl_karen 於 12-09-20 發表
去搵激光洗左去得唔得呀?
唔得 我太深色 ,洗唔到




大宅

積分: 1239

親子達人勳章


11#
發表於 12-9-20 14:44 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我都有,不過唔喺當眼位置,有時換衫亞囡見到都會問,我只有答佢媽咪細個貪玩覚得靚整咗落去,但e家好後悔整唔nut,所以我地以後做事要諗清諗楚
如果真係介意去激光洗咗去或者著長袖衫




珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-9-20 14:53 |只看該作者
回覆 Lambabychan 的帖子

me 2

點評

Lambabychan    發表於 12-9-20 15:28


男爵府

積分: 5357


13#
發表於 12-9-20 16:09 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

收埋左,唔著低腰褲短衫冇問題


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-9-20 16:13 |只看該作者
cherry127 發表於 12-9-20 14:30
細個果時,玩到癲左咩都要試要做,個紋身係當眼位置,係內前臂好大幅,但人大左真係好後悔,見到街上既人既 ...
你真係好唔想比人見到, 咪遮住law,

其他人奌諗, 未必重要, 怕就怕人言可畏啫

你可以唔理人奌諗, 但你控制唔到人奌諗, 同埋担心影響自己小朋友

始終係學校, 自己調節下law


「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-9-20 16:15 |只看該作者
其實如果少少地,我又唔覺得一定係’壞人’啫…
有D女仕有紋身,我覺得型架喎


子爵府

積分: 12054


16#
發表於 12-9-20 16:18 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-9-20 16:22 |只看該作者
有2個, 我覺得冇咩野!


大宅

積分: 3102


18#
發表於 12-9-20 16:22 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我都有2個,如果真怕就遮住,而且有紋身唔1定係壞人




珍珠宮

積分: 36038

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-9-20 16:26 |只看該作者
我冇,不過唔會諗人諗乜,你諗多咗


子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-9-20 16:41 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

兩公婆都有!我有4個!隻佬仲多!我囝見到隻佬背隻d日本鬼!就會話d鬼咬我丫!有時佢8厭就拎d鬼嚇佢!話會出黎咬佢!哈

點評

Lambabychan    發表於 12-9-20 17:28
Lambabychan    發表於 12-9-20 17:27

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo