自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12409


1#
發表於 12-9-25 00:03 |只看該作者
我仔問,落咁大雨,明天會否停學?(明天默書日)




別墅

積分: 634


2#
發表於 12-9-25 00:04 |只看該作者

回覆:會唔會停學?

我想阿仔返学。我可以蛇下


侯爵府

積分: 23979


3#
發表於 12-9-25 00:05 |只看該作者
唔係紅雨就要返啦


男爵府

積分: 9443

畀面勳章


4#
發表於 12-9-25 00:06 |只看該作者

引用:唔係紅雨就要返啦

原帖由 anracing 於 12-09-25 發表
唔係紅雨就要返啦
小學黑雨先唔水反





子爵府

積分: 12409


5#
發表於 12-9-25 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anracing+於+12-09-25+發表唔

原帖由 包包b豬 於 12-09-25 發表
小學黑雨先唔水反
黑雨才停?我以為紅都停沾。




翡翠宮

積分: 84288


6#
發表於 12-9-25 00:10 |只看該作者

回覆:會唔會停學?

哈哈叻仔!


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


7#
發表於 12-9-25 00:12 |只看該作者

回覆:會唔會停學?

阿女問, 成日都落雨點返學啫!!!!


珍珠宮

積分: 46718

BK Milk勳章


8#
發表於 12-9-25 00:12 |只看該作者
梗係唔會落到聽朝啦


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-9-25 00:14 |只看該作者
包包b豬 發表於 12-9-25 00:06
小學黑雨先唔水反
紅 色 或 黑 色
( i) 在 上 午 六 時 十 五 分 前 發 出
上 午 校 及 全 日 制 學 校 應 全日 停 課 。

( ii) 在 上 午 六 時 十 五 分 至 八 時發 出
所 有 上 午 校 及 全 日 制 學 校均 無 須 上 課 。
學 校 必 須 確 保 校 舍 開 放 直至 正 常 放 學 時 間 為 止,同 時安 排 教 職 員 照 顧 已 離 家 上學 的 學 生,並 應 在 安 全 情 況下 , 方 可 讓 學 生 回 家 。
未 離 家 上 學 的 學 生 應 留 在家 中 。

http://www.edb.gov.hk/UtilityMan ... EMBC/EMBC07003C.pdf
            


大宅

積分: 3058


10#
發表於 12-9-25 00:14 |只看該作者

回覆:fatchu@home 的帖子

我個仔間小學紅雨就停課呀


子爵府

積分: 12409


11#
發表於 12-9-25 00:17 |只看該作者

引用:梗係唔會落到聽朝啦

原帖由 fennieng 於 12-09-25 發表
梗係唔會落到聽朝啦
落咁大雨,令我想起天平村的公公婆婆,希望佢地個去水工程完成啦!耕田的農夫又可憐!唉!回想自己真係好幸福。




子爵府

積分: 13409

畀面勳章


12#
發表於 12-9-25 00:17 |只看該作者
我唔想佢唔返學,好辛苦同佢溫好默書
又到考試周!


子爵府

積分: 12409


13#
發表於 12-9-25 00:18 |只看該作者

引用:我個仔間小學紅雨就停課呀

原帖由 bobokong 於 12-09-25 發表
我個仔間小學紅雨就停課呀
原來間間唔同?




子爵府

積分: 12409


14#
發表於 12-9-25 00:19 |只看該作者

引用:我唔想佢唔返學,好辛苦同佢溫好默書

原帖由 bbricky 於 12-09-25 發表
我唔想佢唔返學,好辛苦同佢溫好默書
多一天溫習不是更好?




珍珠宮

積分: 46718

BK Milk勳章


15#
發表於 12-9-25 00:19 |只看該作者
旦仔 發表於 12-9-25 00:17
落咁大雨,令我想起天平村的公公婆婆,希望佢地個去水工程完成啦!耕田的農夫又可憐!唉!回想自己真係好幸 ...

所以都係望聽日要返學好過呀~~


子爵府

積分: 12654


16#
發表於 12-9-25 00:20 |只看該作者

回覆:會唔會停學?

我要休息呀!!!!!!!!希望tmr冇雨落,比呀仔返學




琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-9-25 00:21 |只看該作者

引用:我想阿仔返学。我可以蛇下

原帖由 catchan825 於 12-09-25 發表
我想阿仔返学。我可以蛇下
Me2! 小朋友返左學..ftm先可以抖抖氣!



若要人不知 唔好咁低B !  : P


公爵府

積分: 25507


18#
發表於 12-9-25 07:06 |只看該作者
乜雨都一晚落晒啦,好少黃紅黑雨會持續咁耐

點評

onehundred    發表於 12-9-25 07:09
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


伯爵府

積分: 16931


19#
發表於 12-9-25 09:34 |只看該作者
包包b豬 發表於 12-9-25 00:06
小學黑雨先唔水反

唔係喎, 我女係上學前紅雨就已經唔洗返喇喎.


寶石宮

積分: 281776


20#
發表於 12-9-25 09:38 |只看該作者

回覆:會唔會停學?

儍仔




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo