自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 12194


1#
發表於 12-9-25 23:07 |只看該作者
最低工資加到30,會唔會D野又彭彭聲加價?




水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-9-25 23:08 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

My lunch $35> $48




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 12-9-25 23:09 |只看該作者
咩都會加價 !!


男爵府

積分: 9070


4#
發表於 12-9-25 23:09 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

D野會越黎越貴。





伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


5#
發表於 12-9-25 23:10 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

通賬加劇,我份人工就冇得加!


男爵府

積分: 8882


6#
發表於 12-9-25 23:10 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

乜都貴晒




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


7#
發表於 12-9-25 23:27 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

就係因為D野貴,我贊成加到$30,如果做成粒鐘都食唔起個早餐 好難捱,$30好D,$28真的太小




子爵府

積分: 11945


8#
發表於 12-9-25 23:29 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

會產生好多社會問題




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-9-25 23:30 |只看該作者
問李卓人囉, 佢搞出嚟ga o麻!


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


10#
發表於 12-9-25 23:30 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

d舖頭會越來越少人招呼




大宅

積分: 1287


11#
發表於 12-9-25 23:31 |只看該作者
洗碗依家50蚊都請唔到人
樣樣都加價, 管理費又加, 食飯又加


大宅

積分: 4016


12#
發表於 12-9-25 23:31 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?


遲下買斤菜都吾知幾錢




侯爵府

積分: 21102


13#
發表於 12-9-25 23:32 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

失業率高??




男爵府

積分: 6078


14#
發表於 12-9-25 23:33 |只看該作者
公司已想緊怎Cut人同鍾了


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


15#
發表於 12-9-25 23:37 |只看該作者

回覆:加到三十蚊有咩影響?

就黎d靚的人工同我地呢d中層睇齊啦


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


16#
發表於 12-9-25 23:38 |只看該作者

引用:就係因為D野貴,我贊成加到$30,如果做成粒

原帖由 春卷 於 12-09-25 發表
就係因為D野貴,我贊成加到$30,如果做成粒鐘都食唔起個早餐 好難捱,$30好D,$28真的太小



...
人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>

人工加=成本加=售價加=>>
沒完沒了

人工度度一樣>>公司要請人比福利>>細公司請唔到人>>大公司請小d人(28元個鈡後好明顯酒樓小左樓面)

好事??




子爵府

積分: 10647


17#
發表於 12-9-25 23:40 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-9-25 23:29
會產生好多社會問題

好認同, 我個行厭惡性有d請吾到人呀長期


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-9-25 23:40 |只看該作者
之前咁加一加咪咩都貴晒囉..
而家貴晒佢又話通脹...
咁佢又加..
再加D嘢咪再貴囉..
之後佢又話通脹...
再加人工...
沒完沒了~~~


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


19#
發表於 12-9-25 23:41 |只看該作者
樓巿繼續升囉


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


20#
發表於 12-9-25 23:43 |只看該作者
其實定左$28 有冇人受惠到先?? 其實 D 低下層工人有最低工資, 佢老細因為要平衡返佢賺到盡既原則, 所以會加價去維持, D 低下層工人要用多左錢去生活, 惡性循環, 最大得益者係咪 "奸商" & "地產霸權"呢......

李生係咪收受利益去咁做嫁.....


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo