心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 15491


1#
發表於 13-6-26 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15491


2#
發表於 13-6-26 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1843


3#
發表於 13-6-26 11:38 |只看該作者
樓主不要太擔心. 給你一點意見作參考:
1. 我的兒子也是從沒吃過人奶, (他吃不到, 我很遲才有, 他已不肯吃). 我要上班, 我媽半職輪班, 我媽一星期幫我照顧兒子3天, 另外上班的日子交褓姆照顧, 假日及每天晚上我自己照顧, 他也像波一樣被錫來鍚去, 不過好處是不怕生, 好主動.
他未足一歲已病了三次, 好久才好, 但我已盡力照顧他了, 不能太怪自己.

2. 你先生可能先你近日情緒不好, 擔心你, 才每天打給你問你行蹤. 你可視此為關心你的行為.

3. 同意你找份不太大壓力的工作, 不過還是要跟你先生有共識.

4. 暫時比少d你屋企先,沒辦法,但要有計劃, 一兩年後bb大d, 要比返$屋企.

5. 你同父母調層可以嗎? 即他們住地下, 你住樓上.
另, 多同你家姐阿哥傾下, 也表達一下自己的憂慮, 或者了解後, 他們可分擔多點.

樓主, 凡事有很多面, 不要事事向壞方向想, 總有出路的, 希望你遇上的問題也可解決, 加油.


禁止訪問

積分: 15491


4#
發表於 13-6-26 13:22 |只看該作者

回覆:aggie_foo 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2684


5#
發表於 13-6-26 13:48 |只看該作者
walnutman0509 發表於 13-6-26 10:40
自從生左bb開始,個人好似有情緒病,好似嬲,個人好緊張,
尤其當bb食得唔好時,真的好沮喪,好擔心bb的健 ...

bb出咗世後應該開心至係....總會搵到解決既方法....唔好咁唔開心及比自己咁大壓力!!! 邊行邊諗...加油!!


男爵府

積分: 8849


6#
發表於 13-6-26 14:04 |只看該作者
樓主..

我個囡都就黎16歲, 我都無過母乳啦.. 佢咪一樣健健康康... 先不要給太多壓力自己

如果我係你, 我一定會請工人照顧bb啦.. 1) bb 唔駛好似波咁推來推去俾人湊, 2) 家務又可以做少d, 咁又可以多d時間照顧bb & 你爸爸...

你爸爸出院後既安排, 快d 約埋d兄弟姊妹市出來, 認真d傾下, 多d人, 多d力量, 不要自己扛晒上身, 咁你就無咁辛苦架喇..

加油呀..!!!
Cheers,

阿檬


禁止訪問

積分: 15491


7#
發表於 13-6-26 14:33 |只看該作者

回覆:ammon.wong 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3005


8#
發表於 13-6-27 17:15 |只看該作者
回覆 walnutman0509 的帖子

如果雙親都幫唔自己, 唯一辦法就要工人. 我都係要返工, 阿仔一直都要穩人湊, 其實間屋大細無問題, 我住得一房一廳, 個客廳放左張床比工人瞓上床, 下床放雜物, 到沒有選擇情況下安自己需要啦.


男爵府

積分: 5695


9#
發表於 13-6-27 17:35 |只看該作者

引用:其實我唔係同我父母同住,佢兩老住,村屋都

原帖由 walnutman0509 於 13-06-26 發表
其實我唔係同我父母同住,佢兩老住,村屋都有兩間吉房,我爸爸好怕陌生人,成日話其他人係衰人,唔想請工人 ...
樓主,放鬆d,你壓力真係好大。。。 如果c6返夜,即係佢在家時你返工,佢返工時你在家,會唔會影響夫妻感情ga 如果我係你,我會做全職媽照顧bb,直到bb返N班為止!至於你父母問題,老實講,老人家真係唔多中意有外人(工人)在家,既然你有兄弟姊妹,咁大家多d返去睇老人家都ok吖,如果可以日日返去食飯仲好,老人家會好開心! 以上只係個人建議,即使幫不上忙也希望樓主煩惱儘快解決




男爵府

積分: 7616


10#
發表於 13-7-2 12:15 |只看該作者
walnutman0509 發表於 13-6-26 11:12
其實我都已經見緊一份好大機會請我,不過我老公咁講我唔係好想去second in,
佢日日都問我打算點,搵全職佢 ...
樓主,其實我好明白你感受, 我小朋友今年3歲,喺佢1歲多時我爸發現有鼻咽癌, 家庭一下子有巨變, 而且我係未婚生仔, 同年仔仔出世後先註冊, 老公人工亦唔高, 自己當時份工好差, 個老闆成日想搵機會炒我, 加上家人有事係最令人擔心的, 我對上有一家姐, 另有一妹及一細佬, 細佬仲讀緊書, 家姐阿妹叫搵得多D錢, 當時知道阿爸有事之後, 就即時做不同療程, 講嚟講去之後都係涉及錢銀啦, 返屋企睇阿爸啦, 因為大家都要返工, 我屋企仲要再複雜D, 又係有工人問題,老人家唔喜歡有工人喺家, 但當時我個仔係我媽湊的.......其實可能我講得好亂,不過只係希望你明白, 因為太多嘢一次過湧嚟, 所以你好大壓力, 當時基本上都係由我家姐去分配大家點做的, 所以可能好點, 至於你的煩惱:
煩惱1,bb開始大個,覺得將佢好似波咁推來推去俾人湊,我又係好內疚,另一方面自己唔想成日請假扮病過唔到自己果關。
答: 我爸病嗰陣, 我仔都係比人推嚟推去, 有時我媽要去醫院,就交比住隔離阿E睇, 又有時我家姐幫我睇,有時自己請假睇, 我覺得其實都冇咩所謂,小朋友適應力強,唔洗擔心, 我個仔食咗人奶唔知有冇兩個星期, 因為我生完情緒唔好, 所以餵唔倒,不過而家奶粉營養都好好, 所以根本唔洗擔心呀!

煩惱2,基本上日日都發生,我開始覺得我老公好煩,日日問我幾點放工,我早放過佢少少,我離開都好趕可能要帶野返去做先可以準時走,返去要買送......我唔係好鍾意匯報自己時間同行蹤,我返去就自然返到佢,做咩要成日問住我放幾點,我遲走會同你講啦!
答: 其實可能佢內心都好不安, 又唔知可以點幫你, 佢可能只係想關心下你, 如果你覺得咁反而大壓力,不如同佢講如果真係會遲返,你會打比佢,叫佢唔洗日日打比你

煩惱3,近日搵工gei問題,情緒開始爆煲,我要考慮去留的問題,我其實有想過自己唔做照顧bb,但擔心屋企我老公一個搵唔夠洗,所以我搵第2份壓力無咁大gei全職,再請人照顧bb,支出係多左,但全職人工都勉強夠俾,但我老公係咁講唔想俾錢人賺,話要自己搵份夜晚返gei工,日間佢湊,其實我唔想覺得佢會好辛苦,而且對佢gei事業唔好.....又回歸返不如我唔做的問題!!!

答: 我都唔建議你老公返夜,兩個人溝通少咗, 而且佢係咪真係湊得掂?又返工又湊仔唔係易事, 講真返工舒服過湊仔架, 如果可以慳慳地, 自己湊到N班先會好點。


煩惱4,我日後唔知點俾錢我亞媽,雖然我亞媽話OK,叫我休息下,但我咁大個人無收入,養到我咁大個無家用,我覺得自己好無用
答:完全明白你感受, 想當初我哋幾姊妹夾錢請工人照顧阿爸, 我家姐因為我有個仔, 而我同我老公又搵得少, 佢叫我夾最少,佢同我妹夾多D, 其實我好唔想, 覺得要自己個妹夾多D, 自己比唔起, 好樣衰。不過我都無奈接受, 因為我真係攞唔出錢, 而最HURT嘅係, 我妹同我媽講唔FAIR, 點解我可以夾咁少.......所以我覺得既然你家人明白你, 你就暫時比少D先, 到將來環境好, 先再付出。









禁止訪問

積分: 15491


11#
發表於 13-7-2 13:19 |只看該作者

回覆:其實我真的好累........(很長篇。純粹抒發)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1494


12#
發表於 13-7-3 01:03 |只看該作者
回覆 walnutman0509 的帖子

已經解決左8成..姐系仲有依家份工返得吾開心..不過仲有一個月就吾洗對住佢地
可以全職湊bb睇住bb慢慢大系一個好好既過程黎...湊bb呢段時間吾好咁大洗...3個人應該可以應付到直到bb讀書...仲有呀..bb好快大架..等bb大個D你要搵返工...咁呢段時間要好好享受照顧BB..同時又可以有時間陪呀爸呀媽..加油呀..一個人吾開心會影響身邊人架


男爵府

積分: 6526


13#
發表於 13-7-5 15:11 |只看該作者
回覆 walnutman0509 的帖子

如果我係你.... 我會用一種愛理不理既態度對佢地, 有野比你做, 咪慢慢做.... 人地廟咀廟舌. 咪廟番佢LOR....人地串你, 你咪串番佢LOR..... 掉轉講, 你都走啦... 係佢地耐你唔河~


禁止訪問

積分: 15491


14#
發表於 13-7-5 16:24 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo