跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2600

睛靈勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 06-4-18 16:09 |只看該作者

bb咬住個奶咀唔食奶

阿b最近食奶好耐呀,佢淨係不停咁咬個奶咀而唔係食奶,好多時仲整到d奶去塊面度(NUK個排氣孔),無佢符!我都知佢可能牙癢,但我平時比個安撫奶咀佢,佢又唔食。你吔個b有無咁情況呀?


大宅

積分: 3728


2#
發表於 06-4-19 09:32 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

no no
因為我從來無比奶咀


大宅

積分: 1134


3#
發表於 06-4-19 23:06 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

咁arm既,我又係喎

gu 寫道:
no no
因為我從來無比奶咀


大宅

積分: 3728


4#
發表於 06-4-20 08:08 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

[quote]
dilyshung 寫道:
咁arm既,我又係喎

:mrgreen:


大宅

積分: 2600

睛靈勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-4-20 10:20 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

唔係安撫奶咀喎,佢係咬住奶樽嗰個奶咀呀!你吔可能係bf,所以無呢個問題啦。


大宅

積分: 1134


6#
發表於 06-4-21 01:01 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

i see i see. 我無bf. 我BB有時都會咬住奶樽嗰個奶咀唔啜奶. 通常如果佢唔係咁肚餓就會咁樣. (e.g 如果佢8:30pm先飲完奶,咁我又想佢12點飲多餐然後大覺瞓,咁佢就有可能會咁啦).

fongbonnie 寫道:
唔係安撫奶咀喎,佢係咬住奶樽嗰個奶咀呀!你吔可能係bf,所以無呢個問題啦。


大宅

積分: 2600

睛靈勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 06-4-21 13:31 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

都有可能,不過我都係每四個鐘喂佢一次,唔通佢細食咗?或都呢d就係所謂o既厭奶期啩。


大宅

積分: 3728


8#
發表於 06-4-21 14:55 |只看該作者

Re: bb咬住個奶咀唔食奶

我現在是隔4.5-5小時才比仔仔吃奶,因為他4小時仍不太肚餓。為免浪費我的奶,我等他肚餓才比,他會一次過吃掉6安,不浪費。當然,埋身計除外 :wink:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo