跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3760


1#
發表於 06-2-23 00:59 |只看該作者

選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

我正考慮在九龍法國醫院順產及無痛分娩, 你們會選三人 / 六人房啊?
教養孩童,使他走當行之道,
就是到老他也不偏離. 箴言:廿二章六節


男爵府

積分: 7285


2#
發表於 06-3-4 19:59 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

Hello, 我都會係法國生, 我會選舉順產!!

而家我都諗近3人房定大房, 因search過資料, 大房$11,000, 3人房都只係$12,000, 好似3人房好D!!

但係無痛分娩要另加$5,000 wor!!


大宅

積分: 2689


3#
發表於 06-3-4 23:26 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

我第一胎係開刀住三人房!我覺得全三人房好d架!
ma1015 寫道:
我正考慮在九龍法國醫院順產及無痛分娩, 你們會選三人 / 六人房啊?


大宅

積分: 3760


4#
發表於 06-3-4 23:51 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

無痛分娩要另加$5,000 ?我醫生話要另加約一萬呀。 可能是麻醉劑 及麻醉師的總數。 我都覺得貴,但我又怕痛,冇辦法。 3人房要另加10% charge 呀!
kerrykevin 寫道:
Hello, 我都會係法國生, 我會選舉順產!!

而家我都諗近3人房定大房, 因search過資料, 大房$11,000, 3人房都只係$12,000, 好似3人房好D!!

但係無痛分娩要另加$5,000 wor!!

教養孩童,使他走當行之道,
就是到老他也不偏離. 箴言:廿二章六節


別墅

積分: 765


5#
發表於 06-3-16 22:50 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

hello!我都去法國(開刀).會去大房,平d嘛! :wink:


別墅

積分: 656


6#
發表於 06-3-19 17:55 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

Hi All,

我都係去法國生喎, 不過我想半身麻醉呀,
另想問各位你地 join 唔 join package 呀,
join 好定唔 join 好呢?? :-P


大宅

積分: 4879


7#
發表於 06-3-21 14:35 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

你地在法國生睇邊個醫生?


大宅

積分: 2689


8#
發表於 06-3-21 22:21 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

我上一胎半身麻醉及唔join package架!唔join抵d架!我住左4日3人房埋單都係$30000有找! 我今胎都打算係咁!不過我仲未唸定去仁安定法國呀! 因為上次大仔唔舒服入左仁安住幾日,我覺得仁安真係幾正!
conyyan 寫道:
Hi All,

我都係去法國生喎, 不過我想半身麻醉呀,
另想問各位你地 join 唔 join package 呀,
join 好定唔 join 好呢?? :-P


大宅

積分: 2689


9#
發表於 06-3-21 22:22 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

我睇余啟文!
prutong 寫道:
你地在法國生睇邊個醫生?


別墅

積分: 656


10#
發表於 06-3-21 23:33 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

XS0156,

想請敎下你呀.. 你上次半身麻醉打麻醉藥去尾龍骨時痛唔痛呀, 生完之後會唔會有咩唔舒服咁, 尾龍骨仲痛唔痛架,因我個醫生 suggust 我全麻呀, 但我又想半麻, 都唔知點好, 所以想
聽下你意見,


大宅

積分: 1487


11#
發表於 06-3-22 10:17 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

我想餵人奶,但想用自己私伙奶pump。
請問有冇媽咪知道法國會唔會幫我消毒個pump嫁
曉昕都可解作晨曦, 希望曉昕的人生像聖經說:「但義人的路好像黎明的光, 越照越明, 直到日午。」
巧楠的英名係 Hannah  ( 哈拿 ) -- Sammuel 的 mother (一個向主傾心吐意的女人.)


大宅

積分: 2497


12#
發表於 06-3-25 10:27 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

hi, 各位0606準媽咪:
我都會在法國開刀生,想住三人房可以靜d;我check 過,如開刀package大房比三人房貴大約二千,係咪唔join package會平d呢?package 五日四夜太長,如唔join package可以提早走又可以maybe 節省一天費用.我想知大約醫院張單幾錢 ?
醫生費 :7000(開刀)
兒科 : 500per days
婦科 : 500per days
麻醉師 : 2500-3000


大宅

積分: 2689


13#
發表於 06-3-25 13:43 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

conyyan,
我個人就suggust半身麻醉好d。我個醫生話冇咁好(對個腦部)!我上次半身麻醉打麻醉藥去尾龍骨時只係有少少痛,開緊刀時仲有少少嘔tim!不過係正常反應!我生完到現在尾龍骨都冇痛架!

我覺得半身麻醉好d係因為我同我先生可以知道仔仔出世的整過過程!而且仲可以第一眼見到仔仔!

我唔join package架!bb就冇野要帶!除非你好似我咁比仔仔飲日本奶粉!所以我入院時已經交低左比姑娘。如果唔係都冇野要帶比bb用!而你就只係需要帶孕婦衛生巾,及床墊!就得啦!記住如果你開刀,就記得叫醫生同係塞藥(塞入"江門"個仔)可以維持8個鐘架!個傷口真係一d都唔痛架!
[quote]
conyyan 寫道:
XS0156,

想請敎下你呀.. 你上次半身麻醉打麻醉藥去尾龍骨時痛唔痛呀, 生完之後會唔會有咩唔舒服咁, 尾龍骨仲痛唔痛架,因我個醫生 suggust 我全麻呀, 但我又想半麻, 都唔知點好, 所以想
聽下你意見,


大宅

積分: 2689


14#
發表於 06-3-25 13:44 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

好似要收消毒費!
puiyi 寫道:
我想餵人奶,但想用自己私伙奶pump。
請問有冇媽咪知道法國會唔會幫我消毒個pump嫁


大宅

積分: 1487


15#
發表於 06-3-27 23:56 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

咁,如果問醫院借pump,要收幾多$?
係咪可以同我消毒埋?
曉昕都可解作晨曦, 希望曉昕的人生像聖經說:「但義人的路好像黎明的光, 越照越明, 直到日午。」
巧楠的英名係 Hannah  ( 哈拿 ) -- Sammuel 的 mother (一個向主傾心吐意的女人.)


別墅

積分: 680


16#
發表於 06-3-30 18:07 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

醫生話我要開刀生(因為bb size大),我想問吓join 唔join package 好呢 而我個醫生又話開刀要住5-6天,如果bb要照燈每天收1,000元,佢講5-6天係唔係報package 價比我呢 我又想問開刀生可否選擇全身麻醉,全麻及半麻收費又會唔會不同呢 請問有冇媽咪答到我呀

聽講四月份開始醫院會加價呀。


男爵府

積分: 7285


17#
發表於 06-4-1 12:04 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

妳醫生無俾小冊子妳咩? 妳或者可以上網睇下

http://www.sth.org.hk/section3_cont.html
產科套式計劃

http://www.sth.org.hk/section6.html
病房收費

我本來都想係法國生, 聽見妳地話可能4月加價, 我都要再睇下先, 再加上岩岩打電話去法國諗住問下野, 點知佢話而家唔得閒, 叫我遲D再打去問 :evil: , 唔係呀麻...... 浸會就唔同啦, 個姑娘都幾好, 答晒我D問題, 而家計計下, 浸會個產科套式計劃都係貴千幾蚊, 雖然係8人房, 但係就係lee個電話令我想去浸會tim.....!!


男爵府

積分: 7231


18#
發表於 06-4-1 21:32 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

睇產前Talk 有無 coupon 送 cause Yan On Hosiptal has such coupon $500 - if join their package it can be used to reduce $500.00
http://www.tickercentral.com/view/59wk/l.png[/img][/url][/img][img align=right][/img][img align=left][/img]


伯爵府

積分: 15021


19#
發表於 06-4-1 23:58 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

貓貓Sharon,

I just finished the Prenatal Talk at St. Teresa's in March. There's no such coupon given, only souvenirs from some sponsors ja. The nurse said new price will be effective on 18 Apr, around 10-20% increased, but as for package, the price seems the same wor.

貓貓Sharon 寫道:
睇產前Talk 有無 coupon 送 cause Yan On Hosiptal has such coupon $500 - if join their package it can be used to reduce $500.00
Code snippet: PseudoHTML, UBBCode™ and BBCode. Used on most forums.



別墅

積分: 680


20#
發表於 06-4-3 13:49 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

kerrykevin

唔該晒等我睇吓先,我就係沒有取小冊子囉,因見醫生時佢叫我同家人考慮吓。

kerrykevin 寫道:
妳醫生無俾小冊子妳咩? 妳或者可以上網睇下

http://www.sth.org.hk/section3_cont.html
產科套式計劃

http://www.sth.org.hk/section6.html
病房收費

我本來都想係法國生, 聽見妳地話可能4月加價, 我都要再睇下先, 再加上岩岩打電話去法國諗住問下野, 點知佢話而家唔得閒, 叫我遲D再打去問 :evil: , 唔係呀麻...... 浸會就唔同啦, 個姑娘都幾好, 答晒我D問題, 而家計計下, 浸會個產科套式計劃都係貴千幾蚊, 雖然係8人房, 但係就係lee個電話令我想去浸會tim.....!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo