婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 551


1#
發表於 12-10-5 15:34 |只看該作者
中午囡囡沖涼前發生:工人姐姐準備開水沖涼,點知99係廳同囡囡除剩得返件背心!仲要係果廳到行來行去!激死我!其實係咪我太挑剔?真係唔知點同99相處!




大宅

積分: 1310


2#
發表於 12-10-5 15:43 |只看該作者
我個仔都系甘啦,放水沖涼果陣,除曬衫系個廳走來走去。前提系個廳無開冷氣&天氣吾會太凍


男爵府

積分: 8213


3#
發表於 12-10-5 15:44 |只看該作者
你係咪太敏感阿.....真係雞皮甘小的事之喎.....甘你都話, 工人姐姐教緊水俾你個囡沖涼拉, 甘除定衫有咩問題? 依家又吾係冬天, 換轉果個係你亞媽, 你會甘勞氣嗎?


大宅

積分: 1617


4#
發表於 12-10-5 15:50 |只看該作者
有陣時啲嘢...真係無對同錯...只係人人睇法唔同...如果真係好唔鐘意...咪出聲囉...始終係你個囡嘛...


水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 12-10-5 16:06 |只看該作者
唔明點樣唱反調
如果話工人放緊沖涼水,
99幫你囡著衫出街就話唱反調姐.

依家,你99係配合緊你喎.
工人放緊水,99咪幫囡囡除定衫囉.
呢D天氣,係屋企,除剩件背心,咪岩岩好囉.
至於個囡係廳度行來行去,有咩問題?
你個廳不至於大到搵唔番個囡去沖涼嘛.
唔洗個囡坐定定等入浴室卦.


子爵府

積分: 12430


6#
發表於 12-10-5 16:47 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

有咩問題?係你太挑剔咋




別墅

積分: 551


7#
發表於 12-10-5 16:54 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

我囡囡現在係未夠八個月!今朝囡囡仲係鼻塞塞。上星期仲流鼻水,剛剛好返少少!係咪都無問題?我99唔係同我住,囡囡有病唔駛佢理!雖然屋企無開冷氣,但有開風扇!咁係咪就可以只著住件背心抱住囡囡係屋企行來行去?



點評

lolmum  你个囡現在未夠八個月同有鼻塞塞,流鼻水,剛好是重点喔。应该一早讲啦  發表於 12-10-6 23:17


大宅

積分: 2688


8#
發表於 12-10-5 17:02 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

如果佢做法令你唔開心,試下溫和啲同佢表達下,屈住會仲偏激




男爵府

積分: 8213


9#
發表於 12-10-5 17:14 |只看該作者
但你把風扇吾會對正你個囡架嘛, 加上你99仲抱住添....冬天你怪佢就正常者, 但仲要係夏天中午, 真係吾覺有咩問題......


別墅

積分: 551


10#
發表於 12-10-5 22:53 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

今日放工返屋企,99叫我同囡囡睇醫生!吹脹!




侯爵府

積分: 23663


11#
發表於 12-10-5 23:14 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

咁小事又覺得奶奶有問題,我仔日日都著一件衫仔周屋走架啦,冇著褲只包片,唔通我又有問題?


大宅

積分: 2961


12#
發表於 12-10-5 23:25 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

其實係米一開始就寫詳細d呢,俾人話完先嘔多d野出黎!!

點評

lolmum  是咯。  仲好似嬲咗大家咁  發表於 12-10-6 23:19
wongjoetabo    發表於 12-10-6 23:10


男爵府

積分: 6031


13#
發表於 12-10-5 23:39 |只看該作者

引用:其實係米一開始就寫詳細d呢,俾人話完先嘔

原帖由 catfishel 於 12-10-05 發表
其實係米一開始就寫詳細d呢,俾人話完先嘔多d野出黎!!
咪係!講到唔清唔楚都唔知唱咩反調!




伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-10-6 00:01 |只看該作者
唉 D老人家成日認為自己岩哂


珍珠宮

積分: 42535


15#
發表於 12-10-6 00:07 |只看該作者
kktsoi 發表於 12-10-5 15:44
你係咪太敏感阿.....真係雞皮甘小的事之喎.....甘你都話, 工人姐姐教緊水俾你個囡沖涼拉, 甘除定衫有咩問題 ...
是,如果是冬天就不太好


水晶宮

積分: 74328


16#
發表於 12-10-6 09:54 |只看該作者
littlemilky 發表於 12-10-5 23:39
咪係!講到唔清唔楚都唔知唱咩反調!

就算補充左,都係唔明點樣唱反調


珍珠宮

積分: 39171


17#
發表於 12-10-6 23:08 |只看該作者
回覆 方方媽媽 的帖子

你個廳不至於大到搵唔番個囡去沖涼嘛.


伯爵府

積分: 18474


18#
發表於 12-10-6 23:23 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

我仔喺屋企淨係著背心連褲都無著喎


男爵府

積分: 8005


19#
發表於 12-10-28 15:54 |只看該作者

回覆:好似成日同我唱反調,點解?

我覺得99無問題喎,會5會係你諗多咗?




大宅

積分: 4907


20#
發表於 12-10-28 19:12 |只看該作者

引用:中午囡囡沖涼前發生:工人姐姐準備開水沖涼

原帖由 kobepenny 於 12-10-05 發表
中午囡囡沖涼前發生:工人姐姐準備開水沖涼,點知99係廳同囡囡除剩得返件背心!仲要係果廳到行來行去!激死 ...
一屋不能藏二虎




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo