烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3037


1#
發表於 12-10-4 03:54 |只看該作者
想問下高速煲和壓力煲有乜唔同咖?邊種煲d湯會濃味d?即好似明火煲老火湯既效果?
有用緊既jm,你地又係用乜野牌子呢?可以分享下好唔好用呀?thx


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo