自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1540


1#
發表於 06-4-23 21:09 |只看該作者

遊澳門的三日兩夜~~~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1540


2#
發表於 06-4-23 21:57 |只看該作者

Re: 遊澳門的三日兩夜~~~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23056


3#
發表於 06-4-23 23:00 |只看該作者

Re: 遊澳門的三日兩夜~~~~~

mopiko 寫道:
1點落船去出關,點知要2點才出到關,澳門人做事真得很漫散,香港過關平均每個人不消1分鐘,但澳門過關平均要至少3分鐘,難怪我的朋友叫我不要在假日去!!!

mopiko
你好, 我係一個澳門人, 我想指出其實你話香港個關快, 係因為你係香港人, 用香港証, 而你黎到澳門, 你係外來人身份, 過關當然會慢d啦~~

相反, 我地過澳門關都好快, 唔洗1分鐘, 但係去到香港都好耐下架~~

唔係幫住澳門, 只係想表達下意見姐~~ 希望你唔會介意~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo