自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10348


1#
發表於 12-10-5 23:28 |只看該作者
好少出post,不過今晚真係食得非常不愉快。我地四個女人8:00到叫左三餸一小食8:40到已經不停收碟示意我地快D走。
Ok其實我地都明,星期五人又係tst ma,咁叫左個疑似老板娘既女人“針“茶(吾明點解呢間野吾放底茶壺)第一次叫,答等等。好啦,佢再行黎時又係同我地換碟,咁我再叫佢“針“茶,佢吾答就走開左,當佢再行過黎我以為係有茶時,佢竟然抛再單埋張台到叫俾錢!我問可吾可以“針“茶先?佢態度好差話,轉頭先!然後企定定等我俾錢
PS:大佬呀,去呢間野就緊係食避風塘抄蟹,食完個囗又辣又囗乾ma!仲要吾係平$1600架!
有咩理由要人一杯茶飲到尾呀?!



珍珠宮

積分: 34788


2#
發表於 12-10-5 23:33 |只看該作者

回覆:以後都吾去尖沙咀避風塘x記

比我唔會埋單住,坐係度等佢斟茶先!冇茶可能係想等人叫汽水!!1600都唔平啦!咁既服務




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo