2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 822


1#
發表於 12-10-13 20:29 |只看該作者
成日累,一星期至少叫一次pizza
我真係想BB有䃕養,但自己煮又買又洗好累,屋企冇人幫,浄得pizza hut McDonald 送。好想喊




大宅

積分: 2607


2#
發表於 12-10-13 21:47 |只看該作者

回覆:好慘。

我都有食架low. Keke



[link=http://www.baby-gaga.com/][image noborder]http://tickers.baby-gaga.com/t/lamlamtrd20100615_-8_My+child+is.png[/image][/link]


子爵府

積分: 13931


3#
發表於 12-10-13 21:50 |只看該作者

回覆:好慘。

叫茶餐廳外買好D

魚魚媽


伯爵府

積分: 17307


4#
發表於 12-10-14 01:49 |只看該作者

回覆:elsahello 的帖子

我得自己食,又係唔想煮,不過一星期點都煲兩次湯分兩三日飲食渣當埋晩餐,要快咪滾節瓜湯,有時罐頭湯又一餐,又有時麥皮加奶又一餐,上星期諗住食隻糯米雞,食完兩、三個鐘嘔返半隻出黎




   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 3813


5#
發表於 12-10-14 17:32 |只看該作者
老公幫唔幫到? 叫佢煮或外賣啲有營養0既嘢番嚟咪得囉. 原味家作都有啲湯水可以飲下


男爵府

積分: 5314


6#
發表於 12-10-14 17:38 |只看該作者

回覆:elsahello 的帖子

我都成日食外賣,而家都冇咩野,間中自己煮下黎食,同埋飲鴻x堂的湯水


洋房

積分: 55


7#
發表於 12-10-14 20:23 |只看該作者

回覆:好慘。

我都係成日食麥當當包架,但準量配鮮奶同再食烚蛋,希望咁會多d營養俾呀b 啦


公爵府

積分: 25689


8#
發表於 12-10-15 00:30 |只看該作者
我都係自己買自己煮自己洗~我仲要分2次煮..
因為老公夜收工~
我同個囡食左先~


大宅

積分: 3961


9#
發表於 12-10-15 13:16 |只看該作者
elsahello 發表於 12-10-13 20:29
成日累,一星期至少叫一次pizza
我真係想BB有䃕養,但自己煮又買又洗好累,屋企冇人幫,浄 ...

我都成日出街食, 不過食茶餐廳多, 起碼有條菜.........


禁止訪問

積分: 154


10#
發表於 12-10-15 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 822


11#
發表於 12-10-16 01:41 |只看該作者

回覆:好慘。

每天刀有飲芝麻粉加豆漿,鈣c寶。。不過之前個晚真的情緒低落,喊咗出嚟




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo