2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9971


1#
發表於 12-10-27 23:27 |只看該作者
我到依家仲覺得好熱好大汗,直頭可以令到衫都濕埋,夜晚仲要開冷氣瞓




別墅

積分: 580


2#
發表於 12-10-27 23:35 |只看該作者
我而家都會有時出汗,但無開冷氣,有D風無蓋被訓


子爵府

積分: 10677

我的育兒心得勳章 想生BB熱投


3#
發表於 12-10-27 23:40 |只看該作者
me 2, 呢兩日好焗, 我早晚都要沖一次涼, 晚上開冷氣瞓
吾意愛而不錮,尊而不評,同而不擾,邀而不迫,離而無怍,論而不責,助而無犯。得此相待,方互澤潤


大宅

積分: 1477


4#
發表於 12-10-28 15:02 |只看該作者
我都係啊。食嘢時仲特別熱同啲汗好似落大雨咁。次次食完嘢都要抹身先得。


男爵府

積分: 9971


5#
發表於 12-10-28 17:11 |只看該作者

回覆:babycowsbaby 的帖子

Me 2




子爵府

積分: 10334

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-28 17:50 |只看該作者

回覆:大家到依家仲有無好大汗

一到夜晚就瞓唔到,好熱呀,昨晚要開冷氣瞓。


複式洋房

積分: 424

畀面勳章


7#
發表於 12-10-28 18:37 |只看該作者
呢兩日涼咗dd, 我仍然著好少衫, d人成日叫我著多件衫, 大肚婆唔好冷親呀, 其實我熱到飛起 :;pppp:


別墅

積分: 670

BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-28 21:00 |只看該作者

回覆:Amerci 的帖子

非常認同 尼幾日熱到丫媽都吾認得


伯爵府

積分: 18569


9#
發表於 12-10-28 22:43 |只看該作者

回覆:大家到依家仲有無好大汗?

有時會好太汗!




大宅

積分: 4232


10#
發表於 12-10-29 10:10 |只看該作者
係呀~~~我之前好怕凍
而家仲著短袖~
尤其食完野
成身汗...


大宅

積分: 1684


11#
發表於 12-10-29 16:26 |只看該作者

回覆:大家到依家仲有無好大汗?

其實唔知係咪肚入面個胎嘅新陳代謝快,大肚婆好熱架!不過身邊嘅人錫我哋,怕我哋凍親,因為大肚有好多藥都唔食得,怕大家辛苦啫!

但又好奇怪,我孭第一胎果陣又係怕熱同勁大汗。不過呢胎又無咁怕熱,話時話仲有啲怕凍添!




別墅

積分: 873


12#
發表於 12-10-29 16:52 |只看該作者

回覆:大家到依家仲有無好大汗

我瞓到咁上下就會熱醒!真係好鬼熱呀!好大風我都出汗!老公以為我發熱温!


公爵府

積分: 25756

BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-10-29 17:34 |只看該作者

回覆:大家到依家仲有無好大汗?

我以前超怕凍,而家反而凍少咗
夜晚仲唔come被




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo