夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12740


1#
發表於 06-4-25 21:35 |只看該作者

終於知道點解

我生完bb都已經有6個幾月,但同老公仲未'咩咩',我有主動,但佢唔多想,我冇逼佢,但都已經有超過一年的時間冇做過,佢話佢工作pressure好大,又好tired,都沒有時間去想這回事,昨日,佢終於話左比我知,原來佢之前陪我入產房生bb,令到佢好驚,佢話成日想起,覺得好恐怖,so咁耐都沒有同我'咩咩'。
我好唔開心,我想佢陪我生bb,係因為我想佢知道我生bb係幾咁辛苦,又想佢比d support我,但結果.... :-(
有咩方法可以令佢唔再怕呢?
其實我地感情好好,雖然呢樣野唔係一定要有,但一對couple,如果沒有sex,就好似欠左一d野咁


男爵府

積分: 6946


2#
發表於 06-4-25 21:40 |只看該作者

Re: 終於知道點解

係唔係睇醫生疏導吓會好D?我都贊成你嘅睇法,唔係冇咩唔得,但兩公婆有親蜜時刻都好重要。


子爵府

積分: 12740


3#
發表於 06-4-25 21:41 |只看該作者

Re: 終於知道點解

佢唔會肯去see doctor


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


4#
發表於 06-4-25 21:49 |只看該作者

Re: 終於知道點解

其實可以試下買一d孕育bb同生bb過程既錄影碟...比佢睇...或者去旅行...再渡蜜月...如果你先生唔願意去睇醫生...你試下你自己去睇...問醫生有無方法可以幫到你...




[url=http://lilypie.com][img]


珍珠宮

積分: 33187

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-4-25 21:52 |只看該作者

Re: 終於知道點解

以我o既睇法,你應該試下再主動一啲,搞到佢好想要,咁咪得囉!
重有呀,你要開解下佢,話佢知個個女人生仔都係咁,如果唔係,點會有佢呀!


子爵府

積分: 12740


6#
發表於 06-4-25 21:55 |只看該作者

Re: 終於知道點解

去旅行...再渡蜜月都係一個好方法,但唔知有冇機會呢,個仔得6個幾月咋 :-|


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


7#
發表於 06-4-25 23:00 |只看該作者

Re: 終於知道點解

點解唔可以喎...可以去一d短線架嘛...咪俾奶奶或者你屋企人睇住幾日先囉...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 2223


8#
發表於 06-4-25 23:19 |只看該作者

Re: 終於知道點解

係啊,比你奶奶湊囉,我個仔得3個月個陣我都係比奶奶湊,我同老公去日本,不過生完bb去係無咁放心,成日想快0的返香港


男爵府

積分: 6946


9#
發表於 06-4-25 23:21 |只看該作者

Re: 終於知道點解

二人世界好重要,仔女始終會大,老伴才會一直在你身邊,唔好為揍仔而疏忽老公,去玩吓啦,比人揍2/3日,自己同老公都可以輕鬆吓,仲要扮靚d


大宅

積分: 1167


10#
發表於 06-4-25 23:26 |只看該作者

Re: 終於知道點解

因為我順產,不過唔駛剪下面,所以老公知道我冇傷口,所以個多月之後就要咩啦,不過我都冇咩所謂,其實我自己都算幾“大食”0架,嘻…
我0個時未去產後檢查已經同老公咩0左幾次啦…
不過我都聽過有0的老公陪產後真係怕0左同老婆咩咩0架,因為佢0地真係見過0的血淋淋0既場面,而呢個場面係由自己心愛0既老婆製造喎,點會唔驚喏…
所以你應該俾多0的耐性,同佢傾多0的,攪0的情趣,可能會有新發現呢…
聽過bk媽咪講話買0的“玩具”刺激0下都ok喎…


大宅

積分: 3243


11#
發表於 06-4-26 07:55 |只看該作者

Re: 終於知道點解

生bb果個情景真係好恐怖,我自己睇到都驚驚,依家諗起都好驚~!!好彩我老公果時番緊工冇陪我咋...如果唔係我諗都同你一樣....

你依家個傷口都好番好耐la....其實都冇野好驚.....反而我覺得見到bb應該開心嫁ma,應該係想再生多個嫁ma~我諗你要同你老公講多d關於呢個問題...開解下佢~!!
KATHY.LIN


大宅

積分: 5633


12#
發表於 06-4-26 08:37 |只看該作者

Re: 終於知道點解

外國都曾經證實過,老公陪老婆生完bb之後,好多都會出現陽痿~~因為係心理壓力所形成~~~
你地2公婆會唔會係屋企飲少少&酒架(紅酒 or白酒)...
唔好多law.....(等你老公果日,心情好時先做wor)
夜晚溙左阿b訓,咁就開支酒,2公婆係房度傾下計(將燈光較暗少少),講返一d以前拍拖時開心野....試下咁樣得唔得!!
希望可以幫到你啦~~
ill 寫道:
我生完bb都已經有6個幾月,但同老公仲未'咩咩',我有主動,但佢唔多想,我冇逼佢,但都已經有超過一年的時間冇做過,佢話佢工作pressure好大,又好tired,都沒有時間去想這回事,昨日,佢終於話左比我知,原來佢之前陪我入產房生bb,令到佢好驚,佢話成日想起,覺得好恐怖,so咁耐都沒有同我'咩咩'。
我好唔開心,我想佢陪我生bb,係因為我想佢知道我生bb係幾咁辛苦,又想佢比d support我,但結果.... :-(
有咩方法可以令佢唔再怕呢?
其實我地感情好好,雖然呢樣野唔係一定要有,但一對couple,如果沒有sex,就好似欠左一d野咁


大宅

積分: 1704


13#
發表於 06-4-26 09:59 |只看該作者

Re: 終於知道點解

其實你老公的後遺症,在雜誌和研究報告中已經報導過和得知某些男人會這樣的。

請睇醫生傾下、輔導下!
我有兩個女 大女Vanessa好生性 細女Venus好生肉


大宅

積分: 2713


14#
發表於 06-4-26 10:36 |只看該作者

Re: 終於知道點解

可唔可以試


大宅

積分: 4147

睛靈勳章


15#
發表於 06-4-26 11:30 |只看該作者

Re: 終於知道點解

ill, 噉你先生係怕你痛or怕o的咩ar ? 如果佢怕你痛的話, 你可以叫佢用手指放入你處, 比佢知你係唔會痛ka la, 最初細細力就ok ka la..
但如果係第2樣, 噉你一定要同佢了解清楚, 究竟係邊一方面怕. 慢慢幫佢解決..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo