夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1850


1#
發表於 06-4-22 14:38 |只看該作者

屈埋屈埋, 純粹發下

尋晚bb擺滿月, 好多親戚朋友都要同bb影相,我當然好開心啦,直至開席,bb先有時間食奶(因為一直唔係比人抱住影相,就係抱住玩),但係0個陣已經成9點喇!bb都喊喇!咁我就緊係走去沖奶比bb啦, 跟住我媽咪就抱住bb不停咁講:唔好喊,唔好喊....bb就緊係唔識聽啦~ 不過其他人全部都識聽呢!(我媽咪又講得大聲)
咁我沖完奶就去我媽咪到打算抱bb埋一邊食奶啦,點知我媽咪話佢要餵, 我就話等我餵番,其實係因為我99坐0係我媽咪隔離,(我一向都無比我99湊&掂亞b,我同99住, 有次佢厚面皮想餵bb,我都即刻say no :evil: ) 我亞媽又唔識做, 唔肯比番bb我,咁我就好無奈咁比我媽咪餵啦 :cry:
咁就出事喇!!!我媽一路餵一路周圍望, 完全無理到bb啜成點, d奶流得急都照餵,唔比我個仔抖下,一口氣左飲4安,餵完之後話自己唔識"數"風,咁我未黎啦!點知我一抱bb, bb就嘩一聲,鼻孔噴奶,嚇到我勁驚~~~
我都話左唔駛佢餵架啦! 佢跟本唔係照顧bb,係當bb係公仔咁玩!餵bb唔係餵barbie kelly,點可以咁兒戲架

講番轉頭點解我會唔比99湊&掂bb呢,係因為我起初餵人奶比bb架! 0係醫院佢已經話唔好,又話唔比我餵,好無知咁話奶粉好過人奶 :tongue: ,我已經為左呢件事喊左一餐架喇 :-(
我無放棄,出左院番到屋企都照餵. :lol: 餵得人奶梗係 0係房啦,一日10~12餐, 餵完, bb瞓我又瞓, 可以話24小時都0係房入面.有日, 我99放工番黎, 無啦啦自己推開房門,成個人走左入黎(我房門係鎖唔到),我又餵緊奶,(無著3, 因為那天好熱)咩都比佢睇晒, 好 呀,有咩理由可以自己行入黎咁無禮貌架~~~ 我叫老公同奶奶講番, 下次入黎要"卜"門先.
一星期後, 佢又係咁, 今次佢首先申個頭入黎裝下裝下, 呢次我真係火都黎埋
我同老公講,唔好再又第3次, 如果有,我一定要搬走!
2日後又黎料!(我都唔知老公點同佢講, 可以講完都照樣係咁)
我同老公講搵定屋都得
點知佢第日又再黎料, 我今次無再忍佢, 自己親自同99講: 你下次入黎 搞一搞 門先啦,奶奶!!!
比99咁樣搞法,我咩野餵人奶 0既mood都無晒,我老公不單只唔安慰我,仲可以話我點解咁計較, 大家都係女人.......我話唔係女人就可以比人任睇呀! 佢真係睇完一次又一次
我覺得簡直係比人污辱左, 一連幾晚都發惡夢比人強姦,無人help me~~~
我覺得99好唔岩, 所以我唔會比bb佢湊


大宅

積分: 2641


2#
發表於 06-4-22 15:14 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

我姑拉仲勁呀!我又係


伯爵府

積分: 15505


3#
發表於 06-4-22 15:15 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

其實你媽咪要餵BB都係因為有咁多人喺度...想話比人知佢有個乖孫(我呀媽都係咁)...至於你99...一啲禮貌都無...己經試過1次GA啦...都仲係咁....我幫你拍佢


複式洋房

積分: 226


4#
發表於 06-4-22 15:48 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

我試過一次,剛出院回家餵人奶~我奶奶企係room門口,又吾出吾入,我話,奶奶,我餵奶,你出去啦~佢話,以前我響下個個都出門口餵架啦,有咩所胃,我話,緊係有所胃啦,你響下興姐,我吾興,~之後我老公叫左佢出去~~

:-) :-) http://www.babyhome.com.tw/bb/145752


別墅

積分: 880


5#
發表於 06-4-22 15:55 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

=口=出門口餵 咁不如話帶出街餵丫...

你制你老公都唔制啦 出門口餵..餵餵下老爺返黎點算....

話無所謂..咁你問返奶奶

你去洗手間 你d親屬又唔理你 衝入黎睇又得唔得?

="=傻架...你老公又係咩無所為ja..

叫佢地2父子 除曬褲 面對面咁 又得唔得

= ="係我 我一定話 咁你餵麻我個份


大宅

積分: 2641


6#
發表於 06-4-22 16:07 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

moonhoi2003
咁佢企


男爵府

積分: 6527

好媽媽勳章


7#
發表於 06-4-22 18:06 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

我都試過呀...
生完之後仲喺醫院嗰時, 奶奶黎左探我, 咁岩BABY又喊要飲奶喎, 我梗係即刻拉埋D簾先餵啦諗住, 點知我拉好簾之後我奶奶又捐埋入黎睇我餵, 真係好唔知點囉, 想叫佢出去又講唔出口, 為有硬著頭皮餵啦....返左屋企之後佢唔知係咪睇過番尋味咁成日睇住我餵奶.....真係好想話下佢....

真係唔理人感受架D 人


大宅

積分: 1167


8#
發表於 06-4-22 18:56 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

你99都好唔0岩0者,冇禮貌…
不過我CASE同你相反,我鐘意餵奶粉多過人奶,因為易0的呀…
但係我99就成日串我,仲話我唔夠奶,又話佢自己以前0的奶多到拎0黎餵狗,又話一邊餵奶一邊要用碗裝住第二邊0的奶,我坐月0個個月就0黎痴線0架…因為俾佢成日失驚無神彈句串0下…


複式洋房

積分: 152


9#
發表於 06-4-22 20:19 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

唉我又咪係~我餵緊人奶,但已經好多人都睇個曬喇
正頭好似做show甘做
我奶奶啦~我姑奶啦~我d朋友啦
總之好多人都睇過我上身呀~

講又講過,但無人聽我講
而家我都慣左喇~你地唔好似我甘唔say no呀


複式洋房

積分: 226


10#
發表於 06-4-22 21:57 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

d 人見餵人奶好似見恐龍咁....左係咁收番錢~~
:-) :-) http://www.babyhome.com.tw/bb/145752


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


11#
發表於 06-4-22 23:33 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

個陣時我生完第二日...我阿媽同我細妹...同埋老公...同埋奶奶...同埋老公個細佬...一行幾人黎探我同睇b仔...老公入黎個陣時已經知道我餵人奶...叫佢細佬係出面等...點知我阿媽...拖埋我奶奶...我細妹...幾個人入黎睇住我餵奶...雖然大家都係女人...但係都唔好意思...個個人身材又唔同...攪到我都費事餵...話b仔唔食...然後著番d衫...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 1850


12#
發表於 06-4-23 11:10 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

係啦!簡直離晒大譜!!!!!!!!!!
我而家因為咁.無再餵人奶,點知99突然彈句出黎, 話:都係人奶好d....
我心諗,有無搞錯呀!!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 06-4-23 14:07 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

佢地係咪想飲埋一份呀


別墅

積分: 880


14#
發表於 06-4-23 21:19 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

=口=呢d咪神魔同體

>"<神又係佢鬼又係佢


男爵府

積分: 5140


15#
發表於 06-4-23 22:20 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

似乎向自己屋企餵都要鎖門先得
點解d人咁無禮貌嫁?
見到度門關左一定knock下先入去嫁啦
knock門都唔識?
唉!教養問題
雲師奶 該用戶已被刪除

16#
發表於 06-4-23 23:32 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1243


17#
發表於 06-4-24 12:51 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

雖然我係餵奶粉, 但係我覺得咁樣望住人地餵奶, 唔係好尊重個媽咪同bb.
試過有一次(未有b仔), 好似係大陸, 我同老公商場見到有個媽咪抱住個得意bb, 我地行埋去諗住睇下個bb, 行到埋去先知原來個媽咪係到餵緊人奶, 我地幾唔好意思即刻行開.


王國長老

積分: 119115

王國長老


18#
發表於 06-4-24 13:29 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

買塊出街餵人奶果種圍布遮住,就算o係屋企餵都用,就算大家係女人都唔等於要俾人睇自己身體.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


別墅

積分: 572


19#
發表於 06-4-24 13:50 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

我都有喂人奶, 只會係屋企, 而且一定會鎖門. 人人都入黎睇? 有冇攪錯呀? 咁換衫沖涼比唔比人入黎睇呀?? 真係有病架!! 不過有次去食飯, 隔離台有個 c9 大庭廣眾之下喂人奶. 成台人有男有女有老有少, 真係難頂!! 唔通平時佢都對奶都俾人睇慣, 唔覺得embarrassing 既?


別墅

積分: 572


20#
發表於 06-4-24 13:51 |只看該作者

Re: 屈埋屈埋, 純粹發下

我都有喂人奶, 只會係屋企, 而且一定會鎖門. 人人都入黎睇? 有冇攪錯呀? 咁換衫沖涼比唔比人入黎睇呀?? 真係有病架!! 不過有次去食飯, 隔離台有個 c9 大庭廣眾之下喂人奶. 成台人有男有女有老有少, 真係難頂!! 唔通平時佢都對奶都俾人睇慣, 唔覺得embarrassing 既?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo