烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10600


1#
發表於 06-4-26 18:40 |只看該作者

用邊隻橄欖油好?

之前用開嗰隻(煮餸用)宜家唔見有貨, 又唔知有乜其他牌子好, 你哋有冇好介紹?


男爵府

積分: 9658


2#
發表於 06-4-26 18:48 |只看該作者

Re: 用邊隻橄欖油好?

邊個牌子都無所謂,最緊要唔好太貴同唔好買pure個隻黎煮餸囉。


子爵府

積分: 10600


3#
發表於 06-4-27 12:39 |只看該作者

Re: 用邊隻橄欖油好?

kae,
唔該晒! 咁大約幾錢至適中?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo