興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1857


1#
發表於 12-10-3 11:48 |只看該作者
家有兩貓,一仔一女,四歲,養咗三年幾,現想加入一隻一歲貴婦狗仔,怕貓貓受驚,應該點做?困狗狗於籠一段日子?有無又養貓又養狗既朋友教教路?先謝謝!


子爵府

積分: 11028


2#
發表於 12-10-3 12:52 |只看該作者

回覆:ceci728 的帖子

我家有二貓,又係岩岩加左隻poodle, 我買左個有六片的鐡缐圍㦨,初來時用爛圍往狗狗,便盆同佢個籠,貓咪行過時有fee 下,過多幾日互相習慣狗狗可以放監




大宅

積分: 1857


3#
發表於 12-10-3 13:21 |只看該作者
回覆 oct27_2008 的帖子

唔該哂你啊!
又係辦法喎,未養過狗仔真唔知應點做,係咪寵物店有得賣?等陣出去睇吓。
尋日我曾帶狗仔返屋企一陣,大仔反應唔算大,細女好大反應,不停fee。怕場面失控,帶狗狗出去打針之後,安罝在妹妹家養住先。



大宅

積分: 2619


4#
發表於 12-10-3 15:34 |只看該作者
我反而養左2隻貴婦, 宜家想領養多1隻貓咪, 但又驚佢地相處唔到


大宅

積分: 1857


5#
發表於 12-10-8 07:47 |只看該作者
終於加咗一隻貴婦仔,十一個月大,好活躍,將佢放入我房,用圍欄擋住房門,兩貓日夜在圍欄外虎視眈眈,間中fee幾聲,我由得佢地,現在是磨合期,由得佢地慢慢習慣對方氣味。





男爵府

積分: 5586


6#
發表於 12-10-9 12:40 |只看該作者
狗仔好得意呀


子爵府

積分: 11028


7#
發表於 12-10-10 00:58 |只看該作者

引用:終於加咗一隻貴婦仔,十一個月大,好活躍,

原帖由 ceci728 於 12-10-08 發表
終於加咗一隻貴婦仔,十一個月大,好活躍,將佢放入我房,用圍欄擋住房門,兩貓日夜在圍欄外虎視眈眈,間中 ...
你應該圍狗狗響屋中間,等佢同貓咪多眼神接觸,fee 得多隻貓都無引,費事fee 甘 side 氣




大宅

積分: 1857


8#
發表於 12-10-11 09:50 |只看該作者
1220wahwah 發表於 12-10-9 12:40
狗仔好得意呀

多謝!


大宅

積分: 1857


9#
發表於 12-10-11 09:53 |只看該作者
oct27_2008 發表於 12-10-10 00:58
你應該圍狗狗響屋中間,等佢同貓咪多眼神接觸,fee 得多隻貓都無引,費事fee 甘 side 氣



...

因為屋細,圍唔到狗狗係屋中間。而家有人係屋企,就放狗狗自由行,等貓貓同佢近距離接觸吓,無人就困番佢入房。貓貓而家fee少咗。


大宅

積分: 3033


10#
發表於 12-10-11 11:58 |只看該作者
多數貴婦都性格善良,有過度活躍症,我諗貓貓會怕隻狗煩住晒多D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo