夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 12298


1#
發表於 12-10-6 13:17 |只看該作者
發覺自己冇咩眼光揀gei 都係身邊親身話 唔係咁合適
最後 亦真係分手

唔揀gei 就真係結婚後係好男人

唔細啦
有冇人可以點醒下我呀


男爵府

積分: 6682


2#
發表於 12-10-6 14:00 |只看該作者

引用:發覺自己冇咩眼光揀gei+都係身邊親身話+唔

原帖由 ikab 於 12-10-06 發表
發覺自己冇咩眼光揀gei 都係身邊親身話 唔係咁合適
最後 亦真係分手
我覺得呢點要你親身感受同相處先知好吳好,最主要睇對你上吳上心?人品好吳好?有無孝心?同埋平時有無咩特別喜好?我覺得呢一點都值得細心留意觀察,當初我都俾呢幾點的重點來決定呢個男人嫁吳嫁得過!可以話我老土,我寧願吳嫁,要嫁就嫁個真係值得嫁的人,無錢都吳緊要,最重要係個男人平日點對自己!

點評

cn580089  Totally agree!!!  發表於 12-10-11 14:49


男爵府

積分: 8463


3#
發表於 12-10-6 14:10 |只看該作者

引用:發覺自己冇咩眼光揀gei+都係身邊親身話+唔

原帖由 ikab 於 12-10-06 發表
發覺自己冇咩眼光揀gei 都係身邊親身話 唔係咁合適
最後 亦真係分手
我自己就覺得,搵個價值觀相近既....例如,你重視節日既,就搵個都重視既...重視父母既,要搵個都重視你父母既...放假中意出街既,就搵個一樣既....對生活質素要求好高既,好上進既,就搵返個一樣架囉.....衰d講句,如果自己係一個pk,咪搵返個pk囉.....世上無一個人係絕對好,或許唔好....亦無2個完全一樣,同埋絕對夾既人....但如果搵到個,價值觀 / 重視既野相近既人...溝通同埋達成共識都易好多....


男爵府

積分: 9066


4#
發表於 12-10-11 12:58 |只看該作者
我覺得最緊要系人品好,惜自己


男爵府

積分: 5255


5#
發表於 12-10-12 15:08 |只看該作者
我都好想知,,,,身邊已經換了幾個人, 經常因第3者分手, 人大了好想成家 :(

點評

ikab  很有同感  發表於 12-10-13 22:30


子爵府

積分: 12169


6#
發表於 12-10-12 15:22 |只看該作者
回覆 ikab 的帖子

我想你這個問題問無論多少人,都無人可以答到你一個確實的答案。據說人生下來就是會尋找自己失去的一半,何謂適合?何謂不適合?真是各花入各眼。有一點很重要,你是要找一個拍拖對象還是一個可以結婚的對象。如果只是拍拖,當然找一個懂得為你帶來驚喜,懂得花心思去逗你快樂,不談未來,只著眼於眼前的快樂,你們之間沒有約朿,只要開心就可以,當然你無法控制他是否有其他的拍拖對象;結婚的對象可能就要穩定一點,成熟一點,起碼可以和你有商有量,大家在各項事情上的看法基本一致,不花俏,但可能也不懂得如何在你嫐時呵你,或許連你為甚麼發脾氣都不知。兩個人可以一起,首要看眼緣,再看是大家的相處,跟著就是看大家可以包容對方多少?合適與否真要看你們之間的相處。如果你次次看中的對象都是無疾而終,那就真要寫下來每次分手的原因,對象的有甚麼共同特徵,再看看你看不上的為何都後來發覺是荀盤?


mc <()>


大宅

積分: 1640


7#
發表於 12-10-12 15:27 |只看該作者
呢d係命...
對好男人無feel,只對壞男人有feel
我個friend就係咁...佢都好無奈...


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-12 16:46 |只看該作者
1) 能共患難的。
2) 唔介意你過去並會一齊同你面對的。
3) 樂意與你分享自己所有喜, 憂。
4) 唔介意你缺點的。
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 1231


9#
發表於 12-10-12 17:43 |只看該作者
簡老公, 最緊要簡個真心錫你既
如果佢唔錫你.比佢幾靚仔幾有錢幾有才華幾好條件都係無用

呢句我抄小S既.不過我覺得好岩!


男爵府

積分: 6409


10#
發表於 12-10-12 17:51 |只看該作者

引用:1)+能共患難的。2)+唔介意你過去並會一齊同

原帖由 Jolin_Yuen 於 12-10-12 發表
1) 能共患難的。
2) 唔介意你過去並會一齊同你面對的。
3) 樂意與你分享自己所有喜, 憂。
好認同


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 12-10-12 21:22 |只看該作者
ikab 發表於 12-10-6 13:17
發覺自己冇咩眼光揀gei 都係身邊親身話 唔係咁合適
最後 亦真係分手

咁佢地分別有咩問題導致分手呢?


別墅

積分: 904


12#
發表於 12-10-12 21:43 |只看該作者

回覆:點知個男人係合適對象

最緊要個男人受得住引誘,做事認真,有責任,從來吾一腳搭兩船,令唔令仔真係唔重要。最憎就係果啲騎牛搵馬既男人


珍珠宮

積分: 42543


13#
發表於 12-10-12 22:31 |只看該作者
其實最緊要相愛,你問你自己,如果跟這個男人白頭到老,你是否願意和開心?


子爵府

積分: 12298


14#
發表於 12-10-13 23:00 |只看該作者
mc 發表於 12-10-12 15:22
回覆 ikab 的帖子

我想你這個問題問無論多少人,都無人可以答到你一個確實的答案。據說人生下來就是會尋找 ...
現在想找個結婚對象(從來都係)就是不知為何看上我的荀盤, 我對他們不動心
知道同佢地相處定必比與自己喜歡的人容易,簡單,[size=13.333333969116211px]可以有商有量, 但就是不過電

"[size=13.333333969116211px]但可能也不懂得如何在你嫐時呵你,或許連你為甚麼發脾氣都不知" 那不是不太了解對方嗎?


子爵府

積分: 12298


15#
發表於 12-10-13 23:03 |只看該作者
mandy1110 發表於 12-10-12 17:43
簡老公, 最緊要簡個真心錫你既
如果佢唔錫你.比佢幾靚仔幾有錢幾有才華幾好條件都係無用
是否"真心錫你"可難辨別, 很多時初初都好的(很真), 但最後就知道不是真的 ....
發覺男人講大話都幾叻


大宅

積分: 2967


16#
發表於 12-10-13 23:56 |只看該作者

回覆:點知個男人係合適對象?

唔。。。。。我用差唔多十年等一個男人成長,陪伴個男人成長。
男人開頭好好,相處落會見到各類問題,之後就睇你有無耐性去等佢開竅。
當然有好優秀嘅男人,但我身邊太多例子係男人唔成熟。
睇一個男人是否合適,真係要好長時間去相處,了解。




大宅

積分: 4117


17#
發表於 12-10-14 00:10 |只看該作者
其實真係好睇你自己要啲咩,我曾經有男友有錢的但脾氣差使费大,有靚仔的但花心又多狂峰浪蝶,最後我選擇了無錢又外貌普通的c6,他心地好錫我又顧家,這就足夠了,别太高要求

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo