2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 759


1#
發表於 12-10-14 10:48 |只看該作者
如題




別墅

積分: 759


2#
發表於 12-10-14 10:51 |只看該作者

回覆:我間書房要拆野,再變bb房,我宜家25週,幾時開始叫c6 拆野移動傢俬好呢?因為個床有d櫃都要移動,比bb第時有多d活動空間,各位比下意見呀,唔該

因為個廳有兩組櫃要移動架,比d空間bb活動,地方少無法




大宅

積分: 2166


3#
發表於 12-10-14 11:14 |只看該作者

回覆:我間書房要拆野,再變bb房,我宜家25週,幾時開始叫c6 拆野移動傢俬好呢?因為個床有d櫃都要移動,比bb第時有多d活動空間,各位比下意見呀,唔該

你唔係屋企就得,同埋睇下日歷幾時適合搬野!


別墅

積分: 712


4#
發表於 12-10-14 12:36 |只看該作者
Yes 你不在家就ok 了!最好愈快愈,有時間執下d野Y嗎。


大宅

積分: 1095


5#
發表於 12-10-14 14:07 |只看該作者

回覆:Yanz 的帖子

如果我唔係屋企,但鑽野得唔得架?


伯爵府

積分: 17307


6#
發表於 12-10-14 15:29 |只看該作者

回覆:Feeer0926 的帖子

得,我老公都襯我唔係屋企鑽牆裝櫃



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1899


7#
發表於 12-10-14 17:10 |只看該作者

回覆:我間書房要拆野,再變bb房,我宜家25週,幾時開始叫c6 拆野移動傢俬好呢?因為個床有d櫃都要移動,比bb第時有多d活動空間,各位比下意見呀,唔該

我老公都等我唔喺屋企嗰陣拆咗書房個櫃




大宅

積分: 2950


8#
發表於 12-10-15 16:49 |只看該作者
我都攪左好多野, 整柜, 裝冷氣, 裝熱水爐。
你只要出街就得啦~~


別墅

積分: 712


9#
發表於 12-10-15 20:06 |只看該作者

回覆:我間書房要拆野,再變bb房,我宜家25週,幾時開始叫c6 拆野移動傢俬好呢?因為個床有d櫃都要移動,比bb第時有多d活動空間,各位比下意見呀,唔該

可以的


大宅

積分: 1123


10#
發表於 12-10-15 20:26 |只看該作者
想求個心安的話,打開通勝,check吓胎神當日喺屋企邊個位置,只要佢唔喺你想鑽嘢果間房就鑽得~

其實我都唔識,不過早排我地要換冷氣(要鑽嘢),所以媽咪幫手安排嘅,睇你覺得需唔需要啦~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo