我有個親戚既囡囡今年9歲, 個女仔思想好單純, 9歲都信依個世界有聖誕老人, 每年既聖誕禮物, 佢都認定係聖誕老人送既. 但另一方面, 又表現得好早熟.
事情係咁既…… (以下係親戚同囡囡對話)
囡: 媽咪, 我好似鐘意咗同班一個男同學.
媽咪:
點解您覺得鐘意咗個男同學呢?
囡: 因為, 我成日都會諗住個男仔, 我咁樣係未唔正常? 我咁早鍾意人係未唔正常?
媽咪:
(呆咗一陣)..唔係唔正常, 您唔好成日諗個男仔未得囉! 您仲細個, 諗讀書先啦!
囡: 哦!
個親戚問我意見, 佢話都唔知點同囡囡解釋? 我囡依家都得3歲, 我都唔知點處理好?
有冇jm有經驗?
點講好d?
想當年我自己有暗戀既感覺都係中一開始, 依家d小朋友真係好早熟.