懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1083


1#
發表於 12-10-16 11:27 |只看該作者
本帖最後由 Sunsunmama 於 15-9-3 11:54 編輯

closed


珍珠宮

積分: 32377


2#
發表於 12-10-16 11:31 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

比著我老公實剷爆佢




男爵府

積分: 8347

畀面勳章


3#
發表於 12-10-16 11:35 |只看該作者


大宅

積分: 1083


4#
發表於 12-10-16 11:36 |只看該作者

回覆:Yi1991 的帖子

最衰我老公唔係度,多個男人係度會好好多!





大宅

積分: 1804


5#
發表於 12-10-16 11:39 |只看該作者

引用:今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士

原帖由 Sunsunmama 於 12-10-16 發表
今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士返學。等車地方沒有的士站,我如常單黃綫等,旁邊亦沒有其他人。 ...



大宅

積分: 1725


6#
發表於 12-10-16 11:40 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

:;pppp::;pppp::;pppp:




大宅

積分: 4264


7#
發表於 12-10-16 11:48 |只看該作者
比著係我,已經小到佢死喇.
好似我上次係中環H&M附近,個時仲大住個8個幾月嘅肚過緊馬路係路中心,一個B6女人無喇喇係路中心欄住我問路,比佢嚇死,佢仲要勁無禮貌.一埋來就" A,機鐵站怎樣去".
我第一時就小佢."話佢你無嘢呀,我過緊馬路嫁,你想死好喇,我唔想呀".跟住佢話" A,機鐵站怎樣去".我話你又幾得意喎,問人都可以問到咁無禮貌,A咩呀,請問又無,唔該又無.你咁無禮貌我係唔會答係嫁."最好笑佢居然話我點解可以咁無禮貌,我都費事啋佢.


大宅

積分: 4305

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-16 12:00 |只看該作者

引用:今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士

原帖由 Sunsunmama 於 12-10-16 發表
今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士返學。等車地方沒有的士站,我如常單黃綫等,旁邊亦沒有其他人。 ...



大宅

積分: 1083


9#
發表於 12-10-16 12:01 |只看該作者

回覆:Tris 的帖子

佢哋嘅強項係大聲夾惡!冇禮貌!冇品!




大宅

積分: 2675


10#
發表於 12-10-16 12:11 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

我同c6喺杭州遇過一樣的情況,個女人搶我哋架的士但又周圍搵老公,後尾個司機同佢講我地截車先,叫佢放手先肯走,我c6話第一次領教上海女人的「厲害」!




子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-16 12:17 |只看該作者
回覆 Sunsunmama 的帖子

B6 OL….真係變態


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 12-10-16 12:25 |只看該作者

引用:比著係我,已經小到佢死喇.好似我上次係中環

原帖由 Tris 於 12-10-16 發表
比著係我,已經小到佢死喇.
好似我上次係中環H&M附近,個時仲大住個8個幾月嘅肚過緊馬路係路中心,一個B6女人 ...
哈哈哈,佢以為佢果個"a"已經好有禮貌啦嗎!同埋啲大陸人好興想知就問架喇,絕對唔會理你做緊乜架!而家遇著呢啲人我直頭扮傻唔理佢添呀!


子爵府

積分: 10701


13#
發表於 12-10-16 12:34 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

點解唔報警?




大宅

積分: 2972


14#
發表於 12-10-16 12:37 |只看該作者


大宅

積分: 2042

BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-16 12:47 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

上次我家姐一個人係度行街,係間鋪頭度攞起左件衫睇緊,有個大陸婆一手搶左去,我家姐呆左!即立打俾我!


男爵府

積分: 5232


16#
發表於 12-10-16 12:53 |只看該作者
我有次陪阿媽返上海探親
俾個上海女人搶的士
結果我阿媽MUN返人地出來
搶返架車

跟住阿媽教導我
遇到惡人要惡過拒先得


大宅

積分: 1333


17#
發表於 12-10-16 13:18 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

司機都話唔載佢,佢憑咩唔走:;pppp:




大宅

積分: 1083


18#
發表於 12-10-16 13:21 |只看該作者

回覆:coby05 的帖子

同意!如果我唔係大住個肚,實同佢死過!
真後悔無影低佢個衰樣!因為我掛住護住個仔。唔知佢有幾顛!




大宅

積分: 1083


19#
發表於 12-10-16 13:25 |只看該作者

引用:司機都話唔載佢,佢憑咩唔走 +

原帖由 羊羊媽媽 於 12-10-16 發表
司機都話唔載佢,佢憑咩唔走
所以係度發瀨渣唔俾司機開車!終於明咩叫爛佬怕潑婦




大宅

積分: 1083


20#
發表於 12-10-16 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊羊媽媽+於+12-10-16+發表司

原帖由 Sunsunmama 於 12-10-16 發表
所以係度發瀨渣唔俾司機開車!終於明咩叫爛佬怕潑婦
Of course 個司機唔係爛佬。只係衰的男人都唔夠B6潑婦嚟




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo