烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   20


禁止訪問

積分: 156


1#
發表於 12-8-31 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


2#
發表於 12-10-24 08:59 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 12-10-24 16:49 編輯

嘻嘻 ~

睇完妳個食譜 , 令我確信 2 倍水份 + 短時間 加熱 係可以蒸出 完美嘅水蛋

為了解決 短時間加熱 可能 會唔夠熟 嘅問題 , 我決定改用高速(壓力)煲

我剛剛換咗個新嘅高速煲 (fissler Vitaquick 6L) , 它的壓力 和 溫度 都比我以前嘅 t~fal 高一皮 .....
於是我就玩盡 d , 將加熱時間減半 , 即係改用 1 分鐘 (高壓)加熱 (食材減剩 1 隻雞蛋 + 2份水) .
之後 , 熄火 (自然降壓) 焗 20 分鐘 .

結果 : 效果係 幾更完美 , 只差在蛋面有 "到汗水" (因為我沒有用保鮮紙蓋好) .

多謝妳啊 !


remark :
由於 壓力煲 的溫度 頗高 , 所以 無需要預熱 蛋液的器皿 㗎 ~
壓力煲內只要用最少的水份就可以製造足夠的蒸氣壓力 , 好慳時間㖭啊 ~
(我用 2200W 電磁爐 , 用最猛火 煲咗 大概 1~2 分鐘 , 已經能夠鎖上 氣壓閥門.)
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 1934


3#
發表於 12-10-24 09:20 |只看該作者
或者煲一wok水, 就咁浮隻蛋碟係上面焗熟...


大宅

積分: 1966


4#
發表於 12-10-24 12:59 |只看該作者
謝謝分享,改天試一試。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo