婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2794


1#
發表於 12-10-4 23:54 |只看該作者
唉…我覺得自己好犯賤…為咗帶個囡見男家親戚俾老公鬧…

話說我老公極討厭佢家人,已斷絕來往,
但6299會間中打俾我約我見吓個孫,
最近62話佢鄉下個媽(即老公嬷嬷)病咗,好想見吓個曾孫,
我老公唔俾,但我成日俾62煩住…我又心軟…
始終係老人家心願…怕佢去得唔安樂…
就瞞住老公返咗去…

但返到嚟俾老公知道咗…佢好嬲…
唉…我係咪做錯咗…
為咗男家嘅人搞成咁…

點評

kingcow  支持  發表於 12-10-28 16:08


男爵府

積分: 8463


2#
發表於 12-10-5 00:52 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

你做得岩,唔駛委屈,如果無做到,個心唔安樂仲衰。支持你…




大宅

積分: 1770


3#
發表於 12-10-5 01:25 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

我都支持你,比我都會咁做




伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


4#
發表於 12-10-5 01:54 |只看該作者

引用:你做得岩,唔駛委屈,如果無做到,個心唔安

原帖由 hello_kristy 於 12-10-05 發表
你做得岩,唔駛委屈,如果無做到,個心唔安樂仲衰。支持你…
yes





珍珠宮

積分: 37818


5#
發表於 12-10-5 02:44 |只看該作者
支持你,你做得相當好!呢個係佢呢一代的問題,唔關個孫事!


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-5 02:52 |只看該作者
starbabymm 發表於 12-10-4 23:54
唉…我覺得自己好犯賤…為咗帶個囡見男家親戚俾老公鬧…

話說我老公極討厭佢家人,已斷絕來往,
我都支持妳!好老婆!為男家同老人家著想。老公遲早會明白妳苦心。


別墅

積分: 845


7#
發表於 12-10-5 03:02 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

或者你咁做係岩既,
但因為我6299有啲唔同,
我同老公都唔太鍾意果面啲人,
所以我點都會企係老公果面。
不過可能果面對你好,各人不同。




禁止發言

積分: 16954


8#
發表於 12-10-5 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4757

玩具勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-10-5 09:38 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

支持你啊!


子爵府

積分: 12396


10#
發表於 12-10-5 10:04 |只看該作者
um...如果我係你 我一定唔會咁做
你老公親生仔都可以憎佢親生父母憎到斷絕來往
一定有佢原因
而我一定一定企係我老公個邊
我真心覺得你多事左....
你唔應該skip左你老公去做呢d野

點評

peggysze    發表於 12-10-6 16:10
小鈴鐺  認同  發表於 12-10-5 16:08
幾時先上到車.....


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


11#
發表於 12-10-5 10:06 |只看該作者
呢 d 係上一代 d 事...
更何況太麻都差唔多...有咩好計較呢...
慢慢軟化你老公睇法啦...
你冇做錯架..


水晶宮

積分: 74328


12#
發表於 12-10-5 10:32 |只看該作者
如果我無理解錯,鄉下=大陸,對嗎?

如果調轉角色,C6係C9唔同意既情況下,強行帶小朋友返大陸見一位垂危既親戚,C9會唔會嬲?

我一向睇開大家既回應,都係極度唔喜歡男家人係C9唔同意既情況下,強行帶小朋友返大陸,點解呢個post既回應咁唔同?
係咪因為今次做決定果位係媽媽,就可以唔顧做爸爸既感受?
如果小朋友係大陸有咩閃失,後果不敢想像.


水晶宮

積分: 74328


13#
發表於 12-10-5 10:38 |只看該作者
除非係大是大非或危害家人既身家性命財產,
否則,為左任何人任何事而影響兩夫妻之間既感情,都唔值.

你償左你62既心願,但傷左你C6既心.
你瞞住佢做D明知佢極度唔鍾意既事,
因此而嬲左你,同埋對你失去信任,甚至影響埋夫妻關係,
值得嗎?

點評

peggysze  讚成  發表於 12-10-6 16:15
tenzero  同意X2  發表於 12-10-5 20:44
美亞  同意.  發表於 12-10-5 10:42


伯爵府

積分: 19788


14#
發表於 12-10-5 10:42 |只看該作者
樓主又無講老公咩事同父母反面. 好難評論.
我識有兩個極品,一個因為父母生意失敗,令佢5可以再做公子,無得再渣波子而同父母反面,講明將來父母百年,都5會去送鐘. 另一個因為老父無俾哂副身家俾佢,係自己公司同D員工講有$一定買起個老豆(E個係我大細佬). 一家唔知一家事,個仔嬲父母5一定有道理.

點評

QNDEC  甘極品, 真係咩人都有!!  發表於 12-10-6 14:29


男爵府

積分: 8754


15#
發表於 12-10-5 10:44 |只看該作者
調返轉c6 咁對你你都唔中意啦 :;pppp:
如果我c6 夠膽死唔問准我就帶我仔去見男家d 人
佢唔駛旨意可以返屋企
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


別墅

積分: 792


16#
發表於 12-10-5 13:37 |只看該作者
都係老人家既心願,我相信樓主老公會體諒既


子爵府

積分: 13658


17#
發表於 12-10-5 13:45 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

你嫁比老公定係佢啲家人呀? 既然老公都唔鐘意同佢地聯絡,我睇唔到有任何理由你自己同佢地聯絡,更何仲要帶bb返鄉下?




男爵府

積分: 9067

畀面勳章


18#
發表於 12-10-5 14:45 |只看該作者

你做得無錯的
支持你
每逢佳節倍思親確確切切說中我心炊


別墅

積分: 659


19#
發表於 12-10-5 15:28 |只看該作者
我覺得C9唔係完全無錯,C9既行為係有道理,但係佢C6都嬲得啱WOR~講真俾BB見老人家係應該,但係C9唔應該瞞住你C6去做LOR,反正都係返鄉下,點解唔講左俾你C6知先去做呢?明知佢唔中意都好,起碼都應該通知聲先LOR
將心比己呀......


大宅

積分: 2794


20#
發表於 12-10-5 19:53 |只看該作者
唉…我認我帶個囡返去確實係自私,無理老公嘅反對…
因為始終個囡係老公嬷嬷第一個曾孫,出世4年都無俾佢見過…
雖然果個唔係我嬷嬷,但佢知我有咗後又專登浸定糯米酒俾我坐月煮雞酒,
如果一次都無俾佢見過佢就過咗身,我會好過意唔去…
連我父母都催咗我好多次帶個囡返去探太嬷

但係,我老公對自己家人嘅憎恨又不是無道理,
6299佢哋確實有問題,
老公認為佢家人當生仔女係投資,
養你廿年,以後就一世就可以大條道理、惡言惡語問你攞錢,
就算老公以前生意失敗,佢父母都無支持佢,
淨係識怪佢埋怨佢…
62包二奶,仲叫老公俾錢佢養果頭「家」,
老公唔俾,又話佢衰仔,又話「你係我個仔,幾十歲都仲打得你」
仲有其他大大小小嘅恩怨…
老公自己本身又有啲問題嘅,
總之就佢同6299溝通唔到,搞到今時今日咁嘅局面…

不過…平時我見62/99(分開見,因已離婚)老公都知,佢都無出聲,
佢又唔係完全唔俾…
今次佢咁嬲,我估最主要係因為老公知道62佢嘅態度仲係咁衰,無改善,
老公直情嬲到想登報脫離關係…

我同老公講,62成日搵我,我夾喺中間好難做…
老公話我「你一句鬧佢唔見咪得囉!」
係我衰嘅…強硬唔到…
但62佢搵唔到我就打去俾我父母,我好難唔聽電話…

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo