自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23914


1#
發表於 12-10-18 09:39 |只看該作者
我果度超多,每星期總會有人SL



點評

ShinTeresa  今日有2個, 基本上係例假, 個個都take, 試個好多人撞埋1日  發表於 12-10-18 13:39


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


2#
發表於 12-10-18 09:40 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL

多丫………


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 12-10-18 09:41 |只看該作者
佢地認為係例假,個個都拎,唔拎就笨喇..............
間間公司都有呢D,我以前返工都見啦,忍唔住咪問下佢地....


水晶宮

積分: 59166


4#
發表於 12-10-18 09:41 |只看該作者
多啊...我以為自己都算多, 同同事拍埋一睇, 佢多我一倍!

點評

wcpcelia  人比人,比死人  發表於 12-10-18 10:24


男爵府

積分: 8534


5#
發表於 12-10-18 09:45 |只看該作者
唔多,公司細,個個都好盡責

點評

PANCO  我公司都唔多架, 每月都無一單....  發表於 12-10-18 14:47
ccyin    發表於 12-10-18 14:43
esmehouse    發表於 12-10-18 11:44
柏架山莊    發表於 12-10-18 10:41
wcpcelia    發表於 12-10-18 10:24


侯爵府

積分: 23914


6#
發表於 12-10-18 10:00 |只看該作者

引用:多丫………

原帖由 Yee0113 於 12-10-18 發表
多丫………
搞到我都想SL




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


7#
發表於 12-10-18 10:01 |只看該作者
多呀!!!


侯爵府

積分: 23914


8#
發表於 12-10-18 10:01 |只看該作者

引用:佢地認為係例假,個個都拎,唔拎就笨喇......

原帖由 yuyumon 於 12-10-18 發表
佢地認為係例假,個個都拎,唔拎就笨喇..............
間間公司都有呢D,我以前返工都見啦,忍唔住咪問下佢地.. ...
睇個doctor可以放兩日又有糧出,都抵既




侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-10-18 10:01 |只看該作者
-Athena- 發表於 12-10-18 09:39
我果度超多,每星期總會有人SL
大公司係咁


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-10-18 10:02 |只看該作者
唔太多
我自己最盡果次腸胃炎. 連休二日


侯爵府

積分: 23914


11#
發表於 12-10-18 10:02 |只看該作者

引用:多啊...我以為自己都算多,+同同事拍埋一睇,

原帖由 shannnb 於 12-10-18 發表
多啊...我以為自己都算多, 同同事拍埋一睇, 佢多我一倍!
幾耐你會放一次




水晶宮

積分: 59166


12#
發表於 12-10-18 10:03 |只看該作者
-Athena- 發表於 12-10-18 10:02
幾耐你會放一次

every month


翡翠宮

積分: 93989

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-10-18 10:14 |只看該作者
-Athena- 發表於 12-10-18 09:39
我果度超多,每星期總會有人SL

我公司SL一天(有醫生紙)都扣半天AL
真係病得重才TAKE
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 13341


14#
發表於 12-10-18 10:16 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL

我公司請得假最係我!產檢冇計~

我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!


子爵府

積分: 11325


15#
發表於 12-10-18 10:19 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL?

我公司基本上請一日SL唔洗醫生紙
不過而家人大左唔會好似以前咁成日扮病




翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-18 10:19 |只看該作者
我地好少請SL, 但近排好多人病呀!


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-18 10:21 |只看該作者
我公司係跟勞工法例~ 病假係no pay, 連4日先有4/5~ 所以有時真係連病兩日覺得唔抵, 因為要扣兩日人工之餘仲無醫療費~ 所以我會睇醫生請多兩日~ 起碼拎返4/5無咁傷~


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


18#
發表於 12-10-18 10:22 |只看該作者

回覆:你地間公司多唔多人SL

我都想SL但拍擋不停放大假搞到我唔知點,最衰對面個3位人兄病唔睇醫生對住我咳


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-10-18 10:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23914


20#
發表於 12-10-18 10:24 |只看該作者

引用:Quote:-Athena-+發表於+12-10-18+09:39+我

原帖由 kekka 於 12-10-18 發表
我公司SL一天(有醫生紙)都扣半天AL
真係病得重才TAKE
SL 都當VL 咁衰?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo