2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7641


1#
發表於 12-10-28 18:40 |只看該作者
頭痛左一星期多d...唔知想點
又唔食得止痛藥喎。。。唉


別墅

積分: 860


2#
發表於 12-10-28 18:41 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

飲保懭力水




男爵府

積分: 7641


3#
發表於 12-10-28 18:49 |只看該作者

引用:飲保懭力水 +

原帖由 jato 於 12-10-28 發表
飲保懭力水
飲左。。。都係痛。。。
只係冇咁痛囉。。。
都唔知做咩 mo la la 痛到咁


男爵府

積分: 5664


4#
發表於 12-10-28 21:20 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

我成日頭痛,好辛苦





大宅

積分: 1253


5#
發表於 12-10-28 21:43 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

我都係呀,痛左一星期有多,之前一晩微燒,就開始頭痛,我唔舒服到分唔到自己係唔係感親




男爵府

積分: 7641


6#
發表於 12-10-28 21:46 |只看該作者

引用:我都係呀,痛左一星期有多,之前一晩微燒,

原帖由 cocobbybby 於 12-10-28 發表
我都係呀,痛左一星期有多,之前一晩微燒,就開始頭痛,我唔舒服到分唔到自己係唔係感親



...
老公搵到本書話荷爾蒙影響喎。。。


大宅

積分: 1253


7#
發表於 12-10-28 21:49 |只看該作者

回覆:meow625 的帖子

Icic, 我今胎似乎比上胎反應更大,
不過我同自己講為左bb我唔怕既!

大家加油!




男爵府

積分: 7641


8#
發表於 12-10-28 22:03 |只看該作者

引用:Icic,+我今胎似乎比上胎反應更大, 不過我

原帖由 cocobbybby 於 12-10-28 發表
Icic, 我今胎似乎比上胎反應更大,
不過我同自己講為左bb我唔怕既!
唯有同自己講,係佢識起脚之前,得呢個方法知佢好好。。。
佢用緊另外一d 方法同媽咪講,i am fine!


大宅

積分: 1253


9#
發表於 12-10-28 23:34 |只看該作者

回覆:meow625 的帖子

同意同意




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-29 11:10 |只看該作者
尋晚頭痛到訓唔著.. 勁抆.. 跟住喊左出黎


別墅

積分: 617


11#
發表於 12-10-29 12:39 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

我前日零晨去小便,個天好似轉,之後幾日便頭痛,大家努力為了BB ,no problem !




男爵府

積分: 5894

BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-29 13:22 |只看該作者
我都係成日頭痛,未有BB之前我不嬲都偏頭痛開,而家痛唔食得藥,
只好忍下...


大宅

積分: 1253


13#
發表於 12-10-29 14:20 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

我痛左一星期以上,今日好誇張地無停過,
好想喊出黎!
為左阿b頂硬上!




男爵府

積分: 7641


14#
發表於 12-10-29 15:39 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

大家都頭痛。。。唉。。。


侯爵府

積分: 20621


15#
發表於 12-10-29 15:49 |只看該作者
我都係,發覺人太累就立刻頭痛得好犀利.....
幾乎日日頭痛............
I never mind the rain from the sky, as long as I have the sun in your eyes~


大宅

積分: 1253


16#
發表於 12-10-29 15:52 |只看該作者
我有諗過係唔係自己感親唔知, 但係經已痛左好多日....


男爵府

積分: 7641


17#
發表於 12-10-29 18:01 |只看該作者

回覆:個頭痛到想死

各位,為左bb,大家都要加油呀。。。我地每一個都唔孤單!


子爵府

積分: 13819


18#
發表於 12-10-29 18:10 |只看該作者
懷孕D荷爾蒙影響....
另外, check 下血壓; 有時血壓高/低都會有頭痛...

我就係因為瞓得唔好而痛, 冇計.........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo