烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14620


1#
發表於 12-10-23 19:55 |只看該作者
買左包百得姨意粉, 我睇廣告話加罐頭湯落意粉到, 就可以了, 係味呢? 唔知意粉要唔要先出水, 定直頭同罐頭湯一起煲, 請指教, THANKS!


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 12-10-23 19:59 |只看該作者

回覆:請問意粉點煮?

我會煮熟左D意粉先,之後先加罐頭湯




子爵府

積分: 14620


3#
發表於 12-10-23 20:35 |只看該作者
pigpigyy 發表於 12-10-23 19:59
我會煮熟左D意粉先,之後先加罐頭湯

請問是否用滾水煲熟d意粉, 之后倒左D滾水, 再將意粉用涷水沖一沖, 然后把罐頭湯煲滾, 再放意粉, 即成? 對嗎?


大宅

積分: 3182


4#
發表於 12-10-23 20:55 |只看該作者

引用:Quote:pigpigyy+發表於+12-10-23+19:59+我

原帖由 YC04 於 12-10-23 發表
請問是否用滾水煲熟d意粉, 之后倒左D滾水, 再將意粉用涷水沖一沖, 然后把罐頭湯煲滾, 再放意粉, 即成? 對 ...
我平時煲水,滾左放意粉,滾大約幾分鐘之後熄火焗佢3個字,之後"筆"起意粉(我冇過冷河)。白汁就煮滾左淋上意粉面





翡翠宮

積分: 84232


5#
發表於 12-10-23 21:07 |只看該作者

引用:Quote:pigpigyy+發表於+12-10-23+19:59+我

原帖由 YC04 於 12-10-23 發表
請問是否用滾水煲熟d意粉, 之后倒左D滾水, 再將意粉用涷水沖一沖, 然后把罐頭湯煲滾, 再放意粉, 即成? 對 ...
大約係咁,不過我唔會過冷河…同埋睇你鐘意食爽定林,如果爽,千萬唔好跟包裝袋嘅時間,減兩三分鐘都得…當然,你自己試一條睇下得唔得起筆起…煮罐頭湯唔好加一罐水,可以加d材料例如磨菇…希望幫到你


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo