親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5398


1#
發表於 12-10-16 20:33 |只看該作者
除咗睇熊貓外仲有咩嘢睇/玩同地方大唔大?


伯爵府

積分: 17365


2#
發表於 12-10-18 21:38 |只看該作者
入面都有個細型zoo.類似香港動植物公園咁.有時假日都有d人表演唱歌.


伯爵府

積分: 17365


3#
發表於 12-10-18 21:39 |只看該作者
回覆 c9gem 的帖子

入面都有個細型zoo.類似香港動植物公園咁.有時假日都有d人表演唱歌.


男爵府

積分: 5398


4#
發表於 12-10-21 11:36 |只看該作者
joanne1206 發表於 12-10-18 21:39
回覆 c9gem 的帖子

入面都有個細型zoo.類似香港動植物公園咁.有時假日都有d人表演唱歌. ...
唔該晒, 咁預2個鐘頭係唔係都夠?


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-10-21 20:29 |只看該作者
c9gem 發表於 12-10-21 11:36
唔該晒, 咁預2個鐘頭係唔係都夠?

夠有餘...

我上次星期六去,視線範圍內永遠都唔會多過10個人...


伯爵府

積分: 16351


6#
發表於 12-10-21 21:49 |只看該作者
c9gem 發表於 12-10-21 11:36
唔該晒, 咁預2個鐘頭係唔係都夠?

我覺得一個鐘都比多佢, 其實可以唔去都得


伯爵府

積分: 17365


7#
發表於 12-10-22 00:13 |只看該作者
預鬆少少咪3個鐘囉~


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-10-22 09:25 |只看該作者
我岩岩昨天去完澳門個熊貓館...
我二點九左右去到...買到.3 點入場時段...
咁岩.. 3 點半熊貓佢地食第三餐...

結果我地睇左1 個鐘.. 有多.... 而且遊人又唔多... 感覺好過海馬公園好多.... 連個保安員叔叔都會同你介紹......

之後.. 門口有幾隻動物..不過用左唔多時間睇..

佢有熊貓資訊館的...

另外.. 有入場劵會有手工做.. 睇介紹都幾靚既..
但要睇返日子.. 有時係松山. 有時係石排灣... 昨天個手工係松工做... 我地就無緣做了...


男爵府

積分: 5398


9#
發表於 12-10-22 09:55 |只看該作者
sweeticandy 發表於 12-10-22 09:25
我岩岩昨天去完澳門個熊貓館...
我二點九左右去到...買到.3 點入場時段...
咁岩.. 3 點半熊貓佢地食第三餐 ...
有入場時段? 唔係除時去到都可以入場睇咩?


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-10-22 10:03 |只看該作者
回覆 c9gem 的帖子

買完飛後...
佢張飛有寫.. 係幾點至幾點睇..
我買果張係..1500->1600
但我早左少少... 1450 都放我入去..
可能人唔多.. 佢唔會趕人走的...


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-10-22 10:13 |只看該作者
順帶一提...
熊貓館星期一係休館的...


男爵府

積分: 5398


12#
發表於 12-10-22 17:05 |只看該作者
sweeticandy 發表於 12-10-22 10:13
順帶一提...
熊貓館星期一係休館的...
知道, 多謝提醒! 您係搭咩車去? 官也街係唔係有巴士去架?


大宅

積分: 2189


13#
發表於 12-10-24 20:07 |只看該作者
去路環方向。中途有站下車。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo