烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 816


1#
發表於 12-10-23 18:14 |只看該作者
如題




水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 12-10-23 18:21 |只看該作者
黃 : 酥鬆
白 : 硬脆 ( 貓舌餅 )
黃白 : 中庸


翡翠宮

積分: 86333


3#
發表於 12-10-23 18:37 |只看該作者

引用:黃+:+酥鬆+白+:+硬脆+(+貓舌餅+)黃白+:+中

原帖由 tammy2008 於 12-10-23 發表
黃 : 酥鬆
白 : 硬脆 ( 貓舌餅 )
黃白 : 中庸
勁!偷睇突!thx!



世事豈能盡如人意,但求無愧於心。


別墅

積分: 816


4#
發表於 12-10-23 18:48 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

Thx, 如果用黃想(酥鬆)的話,都可適用於印公仔模嗎?

及請問你知唔知金罐牛油,係屬於有鹽牛油?定冇鹽牛油?





水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 12-10-23 19:27 |只看該作者
jackpotb 發表於 12-10-23 18:48
Thx, 如果用黃想(酥鬆)的話,都可適用於印公仔模嗎?

及請問你知唔知金罐牛油,係屬於有鹽牛油?定冇鹽 ...
把食譜的蛋轉做蛋黃有幫助, 可是最主要還是要 : 不過份搓揉, 適度冷藏等等....

想知手上的牛油有冇鹽...反轉看一下成份不是更快嗎....


別墅

積分: 816


6#
發表於 12-10-23 19:53 |只看該作者

引用:Quote:jackpotb+發表於+12-10-23+18:48+Thx

原帖由 tammy2008 於 12-10-23 發表
把食譜的蛋轉做蛋黃有幫助, 可是最主要還是要 : 不過份搓揉, 適度冷藏等等....

想知手上的牛油有冇鹽...反 ...
因係街又醒起,所以順便問埋




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo