2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1553


1#
發表於 12-10-29 17:35 |只看該作者
今日去林醫生度照結構,真係好緊張,初頭我同C6都唔出聲,到後期林醫生話一切正常,我先敢開始問野,感謝上天給我地的囝囝




男爵府

積分: 6048


2#
發表於 12-10-29 18:26 |只看該作者

回覆:happyjellybb 的帖子

我今日都去林醫生到照完呀!放心曬,可以開始狂買野了




大宅

積分: 1553


3#
發表於 12-10-29 18:32 |只看該作者

回覆:一句so far so good, 我同C6放心哂

係呀,可以開始買BB嘢嘞




複式洋房

積分: 232


4#
發表於 12-10-29 18:51 |只看該作者

引用:今日去林醫生度照結構,真係好緊張,初頭我

原帖由 happyjellybb 於 12-10-29 發表
今日去林醫生度照結構,真係好緊張,初頭我同C6都唔出聲,到後期林醫生話一切正常,我先敢開始問野,感謝上 ...
me2, tks God~



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo