論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 356


1#
發表於 06-5-11 14:04 |只看該作者

新舊工人交接

我有以下問題, 有冇人可以幫我嗎?

1) 舊工人6月25日到期, 新工人6月中會到, 可否早D送舊工人走.

2) 單程機票可否比錢叫agent買 ? ( 新舊工人不同agent)

3) 是否要通知入境處? 如何通知, 信面??

謝謝!!
Hi!!我叫做斳斳呀!!


大宅

積分: 1540


2#
發表於 06-5-11 16:14 |只看該作者

Re: 新舊工人交接

DeannaMa,
1) 舊工人6月25日到期, 新工人6月中會到, 可否早D送舊工人走.
答:a.咪叫新工人在agent到住好幾天,如果agent要claim$50/天,便不算貴.
b.可以叫舊工人扣大假走.
c.新 舊工人都在你家,但好多agent及僱主都覺不好,因怕教壞多教好...
如果a和b,depend on舊工人好不好?如果好便選a,不好便選b.
c呢不可行 好大喎
2) 單程機票可否比錢叫agent買 ? ( 新舊工人不同agent)
答:可以比錢叫舊agent買 或者自己買叫工人簽收(牢記)
3) 是否要通知入境處? 如何通知, 信面??
答:舊工人走了7天,才可7天內到港(如要扣外傭稅)但不用扣外傭稅,就當新case辦,可同時舊新在港 ?-(
(舊工人走一定要簽書面信,立刻fax to immgration dept 費時在不知做什麼
When the rain is over, the sky clears up take one's course 順其發展;聽其自然

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo