烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5272


1#
發表於 12-9-29 02:59 |只看該作者
你地用緊d咩碎肉機呢?我唔想再喺出面買d有雜質嘅攪碎肉,好想買番部碎肉機,有好介紹嗎各位?




別墅

積分: 733


2#
發表於 12-9-29 15:39 |只看該作者
回覆 mickeychanchan 的帖子

我都想知

有次係百x買左包壞碎肉後, 都有一樣唸法...

而家只去街市買肉叫佢同我即時用機碎,起碼安心d


男爵府

積分: 6443


3#
發表於 12-9-29 15:50 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

得攪拌機,可以攪碎肉




大宅

積分: 3651

好媽媽勳章


4#
發表於 12-9-29 16:09 |只看該作者
回覆 mickeychanchan 的帖子

無.

自己"啄", 要洗部機仲麻煩啦. 如果係豬肉, 我通常買柳梅來"啄"碎.


子爵府

積分: 10168


5#
發表於 12-9-29 17:41 |只看該作者
份量唔多,啄都好快啫!除非大量制作!


男爵府

積分: 5272


6#
發表於 12-10-7 01:10 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

乜真係無必要買?




子爵府

積分: 10253


7#
發表於 12-10-7 01:58 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

我見憶世通,百幾蚊就有部,心思思想買,因為我成日整肉餅呀、餃子呀果D,仲想自己整墨魚滑呀



點評

ALAL  someone said she used once and out of order  發表於 12-10-21 10:06


伯爵府

積分: 15600


8#
發表於 12-10-7 02:24 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

洗多几次就知煩



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-7 14:33 |只看該作者
回覆 anniecheun 的帖子

我用食物處理器, 一啲都唔麻煩, 只係洗一把攪拌刀, 一個軸及一個杯,很好用。
可以切羅白絲, 攪麵團,。做羅白糕, 有佢幫手好方便
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 15600


10#
發表於 12-10-7 14:39 |只看該作者

引用:回覆+anniecheun+的帖子 我用食物處理器,+

原帖由 andyman 於 12-10-07 發表
回覆 anniecheun 的帖子

我用食物處理器, 一啲都唔麻煩, 只係洗一把攪拌刀, 一個軸及一個杯,很好用。
影張相分享下係边部,好吸引下噃



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-7 14:47 |只看該作者
本帖最後由 andyman 於 12-10-7 14:51 編輯

回覆 anniecheun 的帖子

已經用左幾年, 唔知仲有冇得賣喎係菲記 7625來呀




一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 15600


12#
發表於 12-10-7 14:50 |只看該作者

引用:回覆+anniecheun+的帖子 已經用左幾年,+唔

原帖由 andyman 於 12-10-07 發表
回覆 anniecheun 的帖子

已經用左幾年, 唔知仲有冇得賣喎
睇唔到相呀!变哂?号



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-7 14:56 |只看該作者
四年前買, 當時買好似係570元,做雪芭都可以。
但攪麵團只可以250克,所以而家多數用麵包機。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 5272


14#
發表於 12-10-21 05:18 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

我終於都買左喇,不過未用!
myphoto.jpg



點評

ALAL  cute!  發表於 12-10-21 10:05


大宅

積分: 2541


15#
發表於 12-10-23 00:00 |只看該作者

引用:我終於都買左喇,不過未用!+ +

原帖由 mickeychanchan 於 12-10-21 發表
我終於都買左喇,不過未用!
請問呢個係邊到買?幾錢啊?


珍珠宮

積分: 41288


16#
發表於 12-10-23 04:23 |只看該作者

引用:我見憶世通,百幾蚊就有部,心思思想買,因

原帖由 olivebee 於 12-10-07 發表
我見憶世通,百幾蚊就有部,心思思想買,因為我成日整肉餅呀、餃子呀果D,仲想自己整墨魚滑呀



...
墨魚滑點整?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


男爵府

積分: 8669


17#
發表於 12-10-23 07:18 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

我曾經擁有過電動碎肉機,果時呀仔細,所以諗住買舊肉返黎洗乾淨自己搞安心d,有時又可以攪下雞肉咁呢…後來發現部機會食左好多肉喺入面,攪唔到出黎,唔上唔落,最後要拆開部機攞返舊攪唔爛嘅肉出黎用刀啄,睇下你一次過搞得多唔多,如果多的話,呢少少嘅功夫都值得做嘅
另外,我果塊刀片成日都生秀,每洗完一次風乾後,第二日都會有秀積出現,搞到我每次用完又要搵沙紙省佢,用兩用覺得麻煩,呀仔又大,依家都係去街市買舊肉睇住佢洗完攪算喇
我部電動碎肉機係樂聲牌,上海街買,$9XX,依家擺左喺度,廢左武功喇

你睇下我塊刀片,每次用之前要省到乾乾淨淨,否則整左落d食物度仲衰
1350947759006.jpg


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-23 09:07 |只看該作者
mickeychanchan 發表於 12-10-21 05:18
我終於都買左喇,不過未用!

用完后, 比d意見呀. 我都想買部來攪肉. 但手動, 我誓心要好用力先攪得動..



大宅

積分: 4097


19#
發表於 12-10-23 09:21 |只看該作者

回覆:大家屋企有無碎肉機?

自己啄好食D


禁止訪問

積分: 17182


20#
發表於 12-10-23 09:27 |只看該作者

回覆:mvshop8888 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo