
1)冬菇浸軟洗好,落糖,酒,麻油。。搞吓佢拿去蒸 20 分鐘。
2)雞翼打直切開 (我醃過夜) 。。用鑊煎香2面 (8成熟),拿起。
3) 用同一隻鑊(不用洗)將預先洗左既米炒香。
4)炒香既米倒入飯煲,煲到飯滾後落冬菇。
5)飯啱啱開始收哂水時(未跳制前)落雞翼,MIX吓佢。煲到飯好之後試味,
如果唔夠味可以+D甜匙油
6)跟住落DD麻油搞吓D飯。。+蔥花,再焗多1,2分鐘食得!
**醃雞時,除左平時既豆粉糖匙油,最好+薑汁酒 (我落左好多花雕酒), 蒜蓉, 少少雞粉,麻油。
*** 如果鐘意食梗D既飯。。可以落少DD水。