懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1661


1#
發表於 12-10-23 17:46 |只看該作者
聯合講到明唔係高危孕婦冇得照結構,好多人都話QE好好,六號第一次去聯合產檢,心大心細唔知轉唔轉好,大家可以比意見我嗎thx




別墅

積分: 645


2#
發表於 12-10-23 18:01 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

上月起聯合生,感覺好好!產房又大又靚,一個人獨立一間!產後除左餵奶外,唔洗自己揍bb!




大宅

積分: 4276


3#
發表於 12-10-23 18:09 |只看該作者
聯合人唔多,到時唔洗驚瞓走廊。姑娘ee都好好!


伯爵府

積分: 16074


4#
發表於 12-10-23 18:13 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

QE都唔一定有結構





男爵府

積分: 8737

BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-23 18:20 |只看該作者
但你qe方5方便啊..qe好多b6架wor.


男爵府

積分: 6569

育兒性格勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-23 18:24 |只看該作者

引用:但你qe方5方便啊..qe好多b6架wor.

原帖由 Jesca 於 12-10-23 發表
但你qe方5方便啊..qe好多b6架wor.
QE 唔係多b6,係多外藉人士,特別係印巴藉~




大宅

積分: 1176


7#
發表於 12-10-23 18:30 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

甘qe好吾好架?


複式洋房

積分: 495


8#
發表於 12-10-23 18:32 |只看該作者

引用:甘qe好吾好架?

原帖由 natalieying 於 12-10-23 發表
甘qe好吾好架?
我喺qe生...覺得好好...一啲都唔多b6




大宅

積分: 1176


9#
發表於 12-10-23 18:57 |只看該作者

回覆:crystalmok0910 的帖子

多人嗎?老公有得陪產嗎?


大宅

積分: 3554


10#
發表於 12-10-23 19:04 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

QE都好似係高危先有得照喎


大宅

積分: 1429


11#
發表於 12-10-23 19:04 |只看該作者

引用:上月起聯合生,感覺好好!產房又大又靚,一

原帖由 sisi6 於 12-10-23 發表
上月起聯合生,感覺好好!產房又大又靚,一個人獨立一間!產後除左餵奶外,唔洗自己揍bb!



...
我月頭起聯合生左,讚同你講產房又新,設備齊全,感覺真係好好,如果有第二胎我都揀聯合!




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-23 19:12 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

其實公立間間都係話高危高齡先有得照,唔係高齡高危果啲只係咁啱有期先排比你架咋!


間間公立都有讚有彈,其實我覺得係睇彩數,睇你撞到個咩醫生姑娘,同一間醫院都有人彈到上天亦都有人彈到不得了!揀左就安心去檢查啦,一切會順利架喇!


大宅

積分: 2118


13#
發表於 12-10-23 19:14 |只看該作者

引用:上月起聯合生,感覺好好!產房又大又靚,一

原帖由 sisi6 於 12-10-23 發表
上月起聯合生,感覺好好!產房又大又靚,一個人獨立一間!產後除左餵奶外,唔洗自己揍bb!



...
我8年前都喺聯合生,同你講嘅一樣,我仲以為係果時先有咁好,估唔到佢地keep到而家都仲係咁好!!


男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


14#
發表於 12-10-23 19:26 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

我8月係聯合生囡囡,都覺得好好


大宅

積分: 1661


15#
發表於 12-10-23 19:50 |只看該作者

回覆:xeniayuen 的帖子

唔該晒各位睇到你地咁講我都放心d!咁就聽你地話唔轉喇thx




伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


16#
發表於 12-10-23 19:51 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

點解可以自己一間方既?



Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


17#
發表於 12-10-23 19:56 |只看該作者

回覆:jacjac0713 的帖子

照結構係11年已經改左,我10年向聯合生大仔,仲有得照!今次e生話太多b6所以無得照!



Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 1661


18#
發表於 12-10-23 19:59 |只看該作者

回覆:qmui 的帖子

其實我老公係公務員,想請問知唔知聯合嘅二等房係咪唔係好多?因我聽人講Qe嘅二等房會多d!thx




伯爵府

積分: 18832


19#
發表於 12-10-23 20:27 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

無結構就要轉醫院
我覺得聯合好好呀!
產房新又靜,一人一間!
啲人都唔錯




別墅

積分: 845


20#
發表於 12-10-23 23:33 |只看該作者

回覆:本來book左聯合,想轉QE生><

雖然我b未肯出黎,不過我覺得聯合最好係順產一落產房,老公就可以陪到生




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo