懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 916


1#
發表於 12-10-23 00:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1978


2#
發表於 12-10-23 00:42 |只看該作者

回覆:産後開刀傷口痛

你無反e生度覆診咩, 你唔問下e生? 可能發炎呀




複式洋房

積分: 276


3#
發表於 12-10-23 00:46 |只看該作者

引用:開刀生完都有40日!成條傷口對上都腫起一舊

原帖由 龍豬BB 於 12-10-23 發表
開刀生完都有40日!成條傷口對上都腫起一舊呀(裡面痛出黎)...
好驚發炎
...
我呢兩日都有咁既問題,我都就快一個月啦,而家係右邊痛吖,我好驚發炎要再打開個傷口吖!


禁止訪問

積分: 916


4#
發表於 12-10-23 00:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 916


5#
發表於 12-10-23 01:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16920


6#
發表於 12-10-23 01:04 |只看該作者

引用:開刀生完都有40日!成條傷口對上都腫起一舊

原帖由 龍豬BB 於 12-10-23 發表
開刀生完都有40日!成條傷口對上都腫起一舊呀(裡面痛出黎)...
好驚發炎
...
睇私家婦科問問


大宅

積分: 2680


7#
發表於 12-10-23 01:29 |只看該作者

回覆:産後開刀傷口痛

邊間e院門刀?


複式洋房

積分: 276


8#
發表於 12-10-23 10:42 |只看該作者

回覆:龍豬BB 的帖子

之前係醫院就係見到有啲媽咪要反黎再打開個傷口,同埋要去洗傷口!:;pppp:


大宅

積分: 1434


9#
發表於 12-10-23 11:04 |只看該作者
邊間醫院呀?


別墅

積分: 649


10#
發表於 12-10-23 11:09 |只看該作者

引用:開刀生完都有40日!成條傷口對上都腫起一舊

原帖由 龍豬BB 於 12-10-23 發表
開刀生完都有40日!成條傷口對上都腫起一舊呀(裡面痛出黎)...
好驚發炎
...
你如果係政府生,打去產後房講一講你的情況(最好講得嚴重d),要求安排見醫生~

我開刀生完一星期左右滲血水,幾經波折才約到產後房的醫生檢查,要食抗生素,勤洗傷口,但就不用再開刀清除內面的朧!現在我的傷口已埋,明天覆診~

如果開刀傷口很痛的話,你要盡早處理~




大宅

積分: 2680


11#
發表於 12-10-23 12:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+龍豬BB+於+12-10-23+發表開刀

原帖由 bb4sylvia 於 12-10-23 發表
你如果係政府生,打去產後房講一講你的情況(最好講得嚴重d),要求安排見醫生~

我開刀生完一星期左右滲血 ...
如果食抗生素係咪唔可以餵母乳?


禁止訪問

積分: 916


12#
發表於 12-10-23 13:01 |只看該作者

回覆:ikeyf 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 916


13#
發表於 12-10-23 14:01 |只看該作者

回覆:partywinnie 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 916


14#
發表於 12-10-23 14:08 |只看該作者

回覆:bb4sylvia 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 649


15#
發表於 12-10-23 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb4sylvia+於+12-10-23+發表

原帖由 partywinnie 於 12-10-23 發表
如果食抗生素係咪唔可以餵母乳?
問過醫生,佢地話餵人奶都無問題




禁止訪問

積分: 916


16#
發表於 12-10-23 23:43 |只看該作者

回覆:龍豬BB 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo