婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 2237


1#
發表於 12-10-1 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 888


2#
發表於 12-10-1 10:35 |只看該作者
回覆 ananlo 的帖子

舉手唔同國家都可以日日夜夜Whatsapp, 電話講自己D一個人過o既辛酸歷。(呢D嘢我聽到不下10次以上)
但係我並唔覺佢有幾慘!因為仲可以每星期有同人出去social我想問有幾慘?


大宅

積分: 4596


3#
發表於 12-10-1 11:15 |只看該作者

回覆:希桐 的帖子

你比同住的jm好好多了。你見幾小時同要日日見果d,你楝邊樣?
唔想米推左6299,他們見個仔同孫炸。




禁止發言

積分: 16954


4#
發表於 12-10-1 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-1 11:23 |只看該作者
其實有咁既感覺都好睇係咩原因?

每個人都有自己的經歷, 其實而家同奶奶關係好好既新抱都唔代表佢地冇被HURT過, 我個人真心覺得係自己睇唔睇得開架咋..

睇得開咪有機會關係和睦,
睇唔開咪就自己一世唔開心..
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-1 11:23 |只看該作者
補充, 如果睇唔開自己唔開心之餘,
又會引發好多事:

例如, 會因為咁攪到自己同C6關係唔好, 等等...等等..

所以...盡量吧
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


男爵府

積分: 7163


7#
發表於 12-10-1 12:18 |只看該作者
Jolin_Yuen 發表於 12-10-1 11:23
補充, 如果睇唔開自己唔開心之餘,
又會引發好多事:
我就好睇唔開而令到自己同C6關係好差。我都好想解開心結但不知從何入手。我試過去搵婚姻扶導但只有我去係冇用。


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-1 12:21 |只看該作者
回覆 Ka__Ying 的帖子

其實同人傾下, 比人地開解下都好..
不過最後始終都係靠自己..
講真的, 盡量試下任何事都唔好太執著, 試下從新認識。

加油呀!!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 4596


9#
發表於 12-10-1 12:30 |只看該作者

回覆:Jolin_Yuen 的帖子

試下把99這個人淡化,在你日常生活中減少出現,同時,不要回想她以前如何hurt你。慢慢會好過來。




子爵府

積分: 14749


10#
發表於 12-10-1 14:16 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

保持距離,盡量少見。唔想見我會直接同我老公講,見面唔開心我亂講野,到時係佢難做,我無所謂

點評

eshiro  保持距離,盡量少見... but 99 doesn't want to nei  發表於 12-10-26 11:21


大宅

積分: 3813


11#
發表於 12-10-1 17:16 |只看該作者
唔同住其實己經同啲同住0既好好多架啦, 向好嗰方面諗啦. 盡量唔好揾佢個仔做中間人, 到時仲麻煩, 又對你兩夫妻關係唔好. 放鬆啲啦!


公爵府

積分: 25625


12#
發表於 12-10-1 17:52 |只看該作者

引用:回覆+ananlo+的帖子 舉手唔同國家都可以日

原帖由 希桐 於 12-10-01 發表
回覆 ananlo 的帖子

舉手唔同國家都可以日日夜夜Whatsapp, 電話講自己D一個人過o既辛酸歷。(呢D ...
我6299唔識用whatsapp,send左佢都唔識睇:;pppp:




禁止訪問

積分: 2869


13#
發表於 12-10-1 19:49 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 233


14#
發表於 12-10-1 20:48 |只看該作者
我都係一個好唔睇得開的人… 所以同c6的關係越黎越差…
我都有試過推左佢唔去,因為c6 i我去,結果都去左。
點知99話我尼樣又唔食得果樣又唔食得,我話想叫個菜食,99話唔使係度,街市買得啦!結果我只係食左碗白飯… 走果時我黑面,重要比佢話我,請你食飯重要比你黑面… 唉… 我都唔知可以點…


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-1 22:58 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

我6622住附近,鍾意就上㴝,重㴝冇打電話上㴝先(除左每日晨早6,7點一定會上㴝放低報紙外),有時我要聽住有冇鑰匙聲,一聽到就即刻去著返條面褲,我都五知幾時會爆還是會神經緊張先!鬼叫老公冇本事,間屋五是自己嫁!

點評

eshiro  是自己 also the same....... :(  發表於 12-10-26 11:26


男爵府

積分: 7621


16#
發表於 12-10-2 15:23 |只看該作者
回覆 ananlo 的帖子

有這感覺
62 住我家隔離屋苑, 我都覺巧煩
之前62仲有我家KEY
宜家加多把鎖, 他們無KEY

我在街遠處見到都找路避



點評

eshiro  same here  發表於 12-10-26 11:27


別墅

積分: 888


17#
發表於 12-10-2 22:45 |只看該作者
回覆 Lovely_4 的帖子

你唔明o架啦!就算唔見都可以比到無窮無盡o既麻煩我地o個下先勁!好多時我C6都頂佢唔順係我面前閙佢!


珍珠宮

積分: 42535


18#
發表於 12-10-3 14:56 |只看該作者
我一個月去奶奶屋企1-2次,盡量少說話。


男爵府

積分: 5982


19#
發表於 12-10-3 15:08 |只看該作者
我結婚超過兩年,一星期要返四日62到食飯...
開始時都覺好辛苦,d野唔arm食又有,個99借頭借路想個仔留夜d又有...
放工上到去起碼7點,一晚其實得4-5個鐘私人時間,上下去食飯無左三份一
之前每星期總有兩日要等埋個姑奶8點返到先食得,食完9點幾10點了,一日咁就無左...自己有個屋企都係料理下架...話返少d去,個99而喊苦喊忽話我地無人性喎
short架

依家習慣左,我地老公食飯拿拿聲,食完即閃
食完坐下? no way,直接話返自己屋企坐,自己屋企最舒服

點評

milky_peko12  agree, "直接話返自己屋企坐,自己屋企最舒服"  發表於 12-10-26 17:55


男爵府

積分: 5982


20#
發表於 12-10-3 15:10 |只看該作者
希桐 發表於 12-10-2 22:45
回覆 Lovely_4 的帖子

你唔明o架啦!就算唔見都可以比到無窮無盡o既麻煩我地o個下先勁!好多時我C6都頂佢 ...
我99之前都會架,打親俾我老公都無好野
唔係叫佢拎隻橙,就係話支洗頭水開唔到,我老公唔理佢,久而久知佢都好左好多奇怪野
呢d真係要老公識做同配合先得,所以要同老公傾傾

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo