烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   18


大宅

積分: 4963


1#
發表於 12-10-26 11:19 |只看該作者
本帖最後由 viffy 於 12-10-26 11:19 編輯

c6 好鍾意o係雪櫃摷凍野飲,寶礦力、維x菊花茶、利賓納等 ,好唔健康前幾日煲左洛神花+山楂,雪左一大支o係雪櫃,佢好like,就無飲其他無益野

想請教大家有冇其他推介,可以煲完雪在雪櫃幾日,好味又有益的。如果可以,請講埋功效,謝~~

*洛神花 + 山楂 : 消滯開胃,降火降血壓,非常解渴 (孕婦不宜)


大宅

積分: 4310


2#
發表於 12-10-26 11:53 |只看該作者
我c6都係咁一鬼樣........
我有時會煲d 去濕茶, 夏枯草, 紫背天葵個d, 放係雪櫃.....通常幾日就飲晒~

夏天會煲d意米水, 去水用~
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


大宅

積分: 4963


3#
發表於 12-10-26 12:06 |只看該作者
j123tse 發表於 12-10-26 11:53
我c6都係咁一鬼樣........
我有時會煲d 去濕茶, 夏枯草, 紫背天葵個d, 放係雪櫃.....通常幾日就飲晒~
d 男人都係咁,鍾意飲凍野,咳都飲

我隻佬偏寒呀,所以夏枯草、紫背天葵我唔敢煲
意米水夏天我都有煲,秋冬唔知煲咩好 ...


水晶宮

積分: 73354


4#
發表於 12-10-26 12:09 |只看該作者

回覆:請推介自家製健康好味飲品

雪梨水,清潤!

雪梨用veggies wash (pk買)洗表面既wax 同農藥,去核切4舊,㷛30mins, 加冰糖,即成





大宅

積分: 4310


5#
發表於 12-10-26 12:15 |只看該作者
本帖最後由 j123tse 於 12-10-26 12:19 編輯
viffy 發表於 12-10-26 12:06
d 男人都係咁,鍾意飲凍野,咳都飲

我隻佬偏寒呀,所以夏枯草、紫背天葵我唔敢煲

因我c6係熱底, 所以通常煲d涼茶之類俾佢 之前睇bk, 印象記得有jm, 煲土耳其無花果, 又係潤d既

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5893432
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


伯爵府

積分: 17239


6#
發表於 12-10-26 12:49 |只看該作者

回覆:請推介自家製健康好味飲品

我隻c6又係,鐘意汽水,凍野飲。我媽都係上還個間有食圓買無花果,用黎㷛蘋果都好味。除左㷛蘋果,雪梨,仲可以㷛咩? 邊度買會平d? 因為通環個間唔平


大宅

積分: 4963


7#
發表於 12-10-26 14:22 |只看該作者
wcandtt 發表於 12-10-26 12:09
雪梨水,清潤!

雪梨用veggies wash (pk買)洗表面既wax 同農藥,去核切4舊,㷛30mins, 加冰糖,即成
雪梨水都好喎 我用來煲湯多,煲下水先~THX THX

反而想問下個veggies wash 係咩黎架? 好似bb d 奶瓶蔬菜清潔液咁呀?


大宅

積分: 4963


8#
發表於 12-10-26 14:23 |只看該作者
ilovedancendanc 發表於 12-10-26 12:49
我隻c6又係,鐘意汽水,凍野飲。我媽都係上還個間有食圓買無花果,用黎㷛蘋果都好味。除左㷛蘋果,雪梨,仲 ...
有食緣梗係貴啦我都係o係睇中醫的藥材舖買咋,都好ok 喎
蘋果雪梨之餘,我都諗唔到了 ... 煲湯我就無花果南北杏豬展


大宅

積分: 4963


9#
發表於 12-10-26 14:25 |只看該作者
j123tse 發表於 12-10-26 12:15
因我c6係熱底, 所以通常煲d涼茶之類俾佢 之前睇bk, 印象記得有jm, 煲土耳其無花果, 又係潤d既

h ...
謝謝分享,我都差d 唔記得左櫃桶d 雪梨乾存貨,返去潤下隻佬先 ~


大宅

積分: 4963


10#
發表於 12-10-26 14:27 |只看該作者
請問你地煲羅漢果水會落咩架? 我諗我隻奄尖佬唔太 like 羅漢果味
同埋,有冇人可以cfm 羅漢果係咪寒涼? 但佢又潤? 諗唔通


水晶宮

積分: 73354


11#
發表於 12-10-26 14:32 |只看該作者

引用:Quote:wcandtt+發表於+12-10-26+12:09+雪梨

原帖由 viffy 於 12-10-26 發表
雪梨水都好喎 我用來煲湯多,煲下水先~THX THX

反而想問下個veggies wash 係咩黎架? 好似bb d 奶瓶 ...
係呀!pigeon 都ok




大宅

積分: 4310


12#
發表於 12-10-26 14:43 |只看該作者
viffy 發表於 12-10-26 14:27
請問你地煲羅漢果水會落咩架? 我諗我隻奄尖佬唔太 like 羅漢果味
同埋,有冇人可以cfm 羅漢果係咪寒涼? 但 ...
我有D FD又係唔LIKE羅漢果味~但如果用新鮮羅漢果煲又OK~~~會唔會佢唔LIKE乾果個味, 可能鮮既淡D, 佢接受到喎~
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


珍珠宮

積分: 41288


13#
發表於 12-10-28 01:22 |只看該作者

引用:請問你地煲羅漢果水會落咩架?+我諗我隻奄尖

原帖由 viffy 於 12-10-26 發表
請問你地煲羅漢果水會落咩架? 我諗我隻奄尖佬唔太 like 羅漢果味
同埋,有冇人可以cfm 羅漢果係咪寒涼? 但 ...
羅漢果偏涼 我當水飲2天後暈陀陀



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


禁止訪問

積分: 1056


14#
發表於 12-10-28 02:10 |只看該作者

回覆:wcandtt 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7715


15#
發表於 12-10-28 02:24 |只看該作者

回覆:請推介自家製健康好味飲品

竹䉀甘筍+粟米鬚,清潤去濕


大宅

積分: 2718


16#
發表於 12-10-28 02:28 |只看該作者

回覆:viffy 的帖子

我用雪梨2個,水晶梨2個,加粟米2條,再加羅漢果,煲兩個鐘,完全唔需要加糖,好清甜,又無羅漢果味喎!好清潤,c6超like!




大宅

積分: 4963


17#
發表於 12-10-29 09:43 |只看該作者
11816 發表於 12-10-28 02:28
我用雪梨2個,水晶梨2個,加粟米2條,再加羅漢果,煲兩個鐘,完全唔需要加糖,好清甜,又無羅漢果味喎!好 ...
嘩,用埋水晶梨,呢煲水好重本 !


大宅

積分: 4963


18#
發表於 12-10-29 09:44 |只看該作者
ce3021 發表於 12-10-28 02:24
竹䉀甘筍+粟米鬚,清潤去濕
夏天我都有煲粟米鬚 + 雪梨乾,秋冬加埋竹䉀甘筍都好喎,潤D,請問竹䉀要劈開嗎? 定掉落去就得?


大宅

積分: 4963


19#
發表於 12-10-29 09:46 |只看該作者
多謝各位有營煮婦,c6 尋日飲完一罐可樂仲飲多一支寶礦力,真係激死我 ! 睇唻我要快d 行動~


男爵府

積分: 7715


20#
發表於 12-10-29 12:45 |只看該作者

引用:Quote:竹䉀甘筍+粟米鬚,清潤去濕夏天我都

原帖由 viffy 於 12-10-29 發表
夏天我都有煲粟米鬚 + 雪梨乾,秋冬加埋竹䉀甘筍都好喎,潤D,請問竹䉀要劈開嗎? 定掉落去就得? ...
我買開嗰間有部機切埋片


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo