懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5339


1#
發表於 06-5-5 13:13 |只看該作者

烚奶樽問題????

我準備開始烚奶樽, 但又唔識...係咪要先用洗奶樽既清潔濟洗完 (蒸奶機同存放奶樽膠盒又駛唔駛一齊洗?) , 再連奶咀一齊烚, 最後放入膠盒放入雪櫃??...但之後第2次烚係咪唔駛再洗架?? 直接係雪櫃拎出黎烚呀?? 咁係要連奶樽一齊烚, 定只係烚奶咀就得呀??
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


大宅

積分: 2556


2#
發表於 06-5-7 14:58 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

傻太太, 每次烚奶樽我會用專用的清潔濟洗晒樽, 奶咀, 之後放入steamer, steam完後我會放入個chu chu奶樽盒. 由於我要教印傭, 所以每次都會重覆呢個程序. 我都知道有人會將奶樽用密實袋放入雪櫃, 都一樣ok. 次次我都係所有parts一齊烚


男爵府

積分: 5339


3#
發表於 06-5-7 15:51 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

即係就算無用過, 要再烚既時候都要由頭洗一次呀???
我買左個大既膠密實盒黎放, 諗住steam完放入雪櫃, 幾日烚一次咁囉! 仲以為唔駛再洗添.... :mrgreen:
teresalok620 寫道:
傻太太, 每次烚奶樽我會用專用的清潔濟洗晒樽, 奶咀, 之後放入steamer, steam完後我會放入個chu chu奶樽盒. 由於我要教印傭, 所以每次都會重覆呢個程序. 我都知道有人會將奶樽用密實袋放入雪櫃, 都一樣ok. 次次我都係所有parts一齊烚
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


大宅

積分: 2556


4#
發表於 06-5-7 16:25 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

係呀. 只要24小時無用, 就要再消毒, 如果唔係會有細菌


男爵府

積分: 5339


5#
發表於 06-5-7 16:31 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

消毒係要, 但駛唔駛再用清潔濟由頭洗一次呀??
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


複式洋房

積分: 378


6#
發表於 06-5-7 17:01 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

我見chu chu 個store box 都相當貴, 所以我都係打算好似傻太太咁買個普通o既密實盒算lu, 但係想知係唔係到時如果要用,就響雪櫃


大宅

積分: 2556


7#
發表於 06-5-7 17:44 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

傻太太, 我一樣會用清潔劑再洗, 始終比BB食, 小心啲好.

bel-air, 如果放入雪櫃, 又或者膠盒, 用之前都要用滾水沖沖


大宅

積分: 1401


8#
發表於 06-5-7 22:56 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

TERESALOK,

好仔細, 多謝您的意見~~
對新手媽咪好有用


別墅

積分: 640


9#
發表於 06-5-8 01:39 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

啥奶樽都要烚0既咩? 唔係用之前消毒下就ok囉咩
我就知道奶嘴係要烚,聽講可以令奶嘴軟d喎 0甘烚奶樽有咩用呀? 要烚幾耐? 烚幾多次呀?
死啦,我下個月就生啦,好似好多野都唔識 :-( :-(
我仲想問下,清潔左0既奶樽係咪一定要放雪櫃呀?


複式洋房

積分: 499


10#
發表於 06-5-10 17:20 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

如果奶樽steam完唔放入雪櫃而放入密實盒,須否待樽內的水蒸汽蒸發完才入盒,但又怕唔即刻又令奶樽有細菌,但即入盒又怕啲水氣令奶樽產生異味....唔知點算好!


別墅

積分: 644


11#
發表於 06-5-10 17:42 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

請問新o既奶樽 & 奶咀要烚幾多次先用得? 中間要隔幾耐烚一次?


男爵府

積分: 9835


12#
發表於 06-5-10 23:01 |只看該作者

Re: 烚奶樽問題????

我之前做法係

新買返來的奶樽唔理住, 烚奶嘴先! 得閒又攞出來烚吓! 目的係烚軟佢!
到差唔多生就洗晒啲奶樽, 烚一次,放好佢!
生完出院個日就再用水沖沖啲奶樽, 跟住攞去烚, 連夾奶嘴個夾都要烚. 跟住跟手整好晒啲奶樽. 一隻隻咁放入雪櫃! 無用任何袋或盒再入! 其實你奶樽有蓋......

廿四小時內用不到的要再烚!

呢D 係我做法!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo