烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20796


1#
發表於 12-10-24 21:22 |只看該作者
想問下大家,土耳奇無花菓跟中國無花菓有咩分別?可否用來煲湯,或有沒有其它用途呢,可以點煮?


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-24 22:05 |只看該作者

回覆:土耳奇無花菓食譜

新鮮果啲? 用黎做沙律




子爵府

積分: 13421


3#
發表於 12-10-24 22:27 |只看該作者

回覆:土耳奇無花菓食譜

如果係新鮮土耳其無花菓,通常我當生菓食,間中配鵝肝醬,又試過焗批。


侯爵府

積分: 20796


4#
發表於 12-10-25 23:35 |只看該作者
係乾果,是否可以用來煲湯?賣果個人教我就咁食.


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


5#
發表於 12-10-26 00:30 |只看該作者
文迪羊 發表於 12-10-25 23:35
係乾果,是否可以用來煲湯?賣果個人教我就咁食.
唔好用黎煲湯,就咁食好過煲湯呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo