論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 96


1#
發表於 06-5-11 15:32 |只看該作者

印印生病

請問你們是否都是每個星期都會給印印放一天假,那十二天例假都依足給他們呢?聽有d只是一個月放一日呢.
我個工人通常生病都是放完假之後,唔知點解?
佢上個星期五和六都放假,到星期日那朝早,他不舒服,我問他何時開始不舒服,他話星期五,他話頭痛和頭暈,我比左必理痛給他,他成日


侯爵府

積分: 21395


2#
發表於 06-5-11 15:54 |只看該作者

Re: 印印生病

如果星期五已經頭痛, 甘點解又要c出街兩日?

我以前的bun bun都係甘, 放完假返黎, mon一定話吾舒服

你試諗下, 甘熱的天氣, 坐係維園/皇后像廣場, 又話廁所排長龍, 吾飲水(驚去廁所), 甘的情況下, 吾病有鬼啦

如果情況持續, 我會改佢day off做sat..............


大宅

積分: 2718


3#
發表於 06-5-11 16:12 |只看該作者

Re: 印印生病

我第二個印印好多時都係放完假第二日又

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo