烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   15


男爵府

積分: 5546


1#
發表於 12-8-22 15:04 |只看該作者
有無JM識煲三文魚頭湯,煲蕃茄定白羅白好? (好似元X果隻咁)


大宅

積分: 1712


2#
發表於 12-8-22 16:45 |只看該作者

回覆:求三文魚頭湯食譜

上星期剛剛煲完,我會用白蘿蔔+大蔥+豬骨湯(試過用麵豉醬)




男爵府

積分: 5546


3#
發表於 12-8-22 22:49 |只看該作者
Anpanman321 發表於 12-8-22 16:45
上星期剛剛煲完,我會用白蘿蔔+大蔥+豬骨湯(試過用麵豉醬)



...
可以講下方法嗎thx


大宅

積分: 1712


4#
發表於 12-8-23 11:24 |只看該作者

回覆:求三文魚頭湯食譜

魚頭買回來用鹽、胡椒粉醃!白蘿蔔切薄片、大蔥切段:
大火煲水+豬骨湯底+薑,
放蘿蔔先,滾15分鐘再放三文魚頭,
後再放大蔥!煲大約30分鐘便完成!





男爵府

積分: 5546


5#
發表於 12-8-23 11:28 |只看該作者
Anpanman321 發表於 12-8-23 11:24
魚頭買回來用鹽、胡椒粉醃!白蘿蔔切薄片、大蔥切段:
大火煲水+豬骨湯底+薑,
放蘿蔔先,滾15分鐘再放三文 ...
THX, 豬骨湯底係買邊隻?


禁止訪問

積分: 24499


6#
發表於 12-8-23 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4310


7#
發表於 12-8-23 12:28 |只看該作者
我反而覺得如果切開個魚頭, 再拎去煎香, 會唔會出味d???
][url=http://www.magicalkingdoms.com/timers/][/url][img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/362dgj8l777i8f0b.png[/img]


禁止訪問

積分: 12490


8#
發表於 12-8-23 12:32 |只看該作者

引用:魚頭買回來用鹽、胡椒粉醃!白蘿蔔切薄片、

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1320


9#
發表於 12-8-23 12:39 |只看該作者
我老公整有煎魚頭先架, 同埋佢係落白麵屎lor


大宅

積分: 1712


10#
發表於 12-8-23 14:35 |只看該作者

回覆:j123tse 的帖子

個人口味,因煎完感覺會好油,我落多小小胡椒粉就可以!




大宅

積分: 1712


11#
發表於 12-8-23 14:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Anpanman321+於+12-08-23+發

原帖由 20120110 於 12-08-23 發表
魚頭原來唔駛煎?
我沒有煎都可以接受到,但這是個人口味!




男爵府

積分: 5546


12#
發表於 12-8-23 15:50 |只看該作者
我覺得煎煎會出味d同無咁醒, 有時我煲青紅羅白都會爆一爆d羅白先去煲, 會出味d.
不過會油d都係事實, 樓上話齋個人口味


男爵府

積分: 5546


13#
發表於 12-8-23 15:53 |只看該作者
vicky_leung2011 發表於 12-8-23 12:39
我老公整有煎魚頭先架, 同埋佢係落白麵屎lor
落麵屎配白羅白唔知岩唔岩味呢


男爵府

積分: 5546


14#
發表於 12-8-23 15:54 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-8-23 12:01
回覆 Anpanman321 的帖子

3文魚頭冇咩肉成20大元一堆骨, 煲湯又冇咩味
我之前試過在百X買3文魚頭就咁煎黎食都幾好味, 幾多肉食,所以想試下煲湯飲下


大宅

積分: 1320


15#
發表於 12-8-23 16:01 |只看該作者
回覆 hachan 的帖子

唔會, 元氣o個o的都係落面屎之麻!~不過係用白面屎唔係普通面屎lor~


子爵府

積分: 11350


16#
發表於 12-8-23 17:54 |只看該作者

引用:上星期剛剛煲完,我會用白蘿蔔+大蔥+豬骨湯

原帖由 Anpanman321 於 12-08-22 發表
上星期剛剛煲完,我會用白蘿蔔+大蔥+豬骨湯(試過用麵豉醬)



...





男爵府

積分: 5546


17#
發表於 12-10-26 10:58 |只看該作者
回覆 hachan 的帖子

昨天又煲左依款湯飲, 在荃灣吉之島買了的三文魚頭, 大大個$25超抵!




侯爵府

積分: 20577

2025勳章蛇年勳章 2018父親節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 +5熱血勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-10-26 11:06 |只看該作者
用少少油煎香個魚頭至金黃色後,即加熱水煲,滾後加白蘿蔔再滾45分鐘,D湯已經變少少奶白,加少少海鹽已經好好味。

至於樓上JM話好多油,其實都係魚油 (omega3)黎,飲咗對人體都有益處。


男爵府

積分: 5546


19#
發表於 12-10-26 11:14 |只看該作者
回覆 bemiu_uncha 的帖子

yes, 我都係咁整, 無用到面屎醬因唔想食咁多味精,仲加左些娃娃菜, 做多個餸.


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


20#
發表於 12-10-26 11:17 |只看該作者
紅蘿蔔, 咩蔥, 蕃茄, 著仔

二個星期都煲一次

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo