烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-25 15:53 |只看該作者
本帖最後由 andyman 於 12-10-25 15:58 編輯



圖片由右至左,全脂奶粉 900 克 62 元, 澳洲天然黃砂糖 14 元 , 韓高粉 16 元, 報告完畢

呀..........還有今日見同牌子韓低粉在華X超市賣 23塊半,相差咁多,難怪今日去價X棧迫爆咁多人

點評

tempooo    發表於 12-10-27 03:48
曾高    發表於 12-10-26 08:33
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


2#
發表於 12-10-25 16:06 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

我尋日都去左掃貨,都有買左澳洲天然黃砂糖$14/kg,高面粉我買泰國個隻$12/1kg,仲有pancake粉$38/1kg,洗碗棉$8有10舊紅米米粉2包$11,消毒藥水1大枝$28


侯爵府

積分: 23395


3#
發表於 12-10-25 16:36 |只看該作者
joe_1206 發表於 12-10-25 16:06
回覆 andyman 的帖子

我尋日都去左掃貨,都有買左澳洲天然黃砂糖$14/kg,高面粉我買泰國個隻$12/1kg,仲有pan ...

紅米米粉2包$11<-一包有幾多件架?

THAI 高粉係咪同平時响焙焗店買的差不多,可以直接跟一般的RECIPE去做麵包?
我响焙焗店買貴好多呀><$9先得嗰500G.


子爵府

積分: 14060


4#
發表於 12-10-25 16:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+andyman+於+12-10-25+15:58+編

原帖由 andyman 於 12-10-25 發表
本帖最後由 andyman 於 12-10-25 15:58 編輯
億X通韓粉賣28蚊 Tim 丫



點評

khman  深水埗 億X通 $26 ~  發表於 12-11-4 21:13
rolandbb  最貴係億X通.  發表於 12-10-25 17:30


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-25 16:47 |只看該作者
回覆 joe_1206 的帖子

仲有一隻圓罐仔果汁硬糖,都好抵食200克 12.90 元,好味道
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-25 16:49 |只看該作者
回覆 SophieYan 的帖子

咁貴,,,,相差咁多, 商人謀取暴利
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


7#
發表於 12-10-25 18:17 |只看該作者
辛苦晒


大宅

積分: 1343


8#
發表於 12-10-25 18:18 |只看該作者

回覆:andyman 的帖子

請問黃砂糖係粗粒定幼粒?



點評

andyman  粗粒,但無石榴糖咁粗,適合做麵包鬆餅蛋糕, 曲奇應該唔得。  發表於 12-10-25 18:24


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


9#
發表於 12-10-25 22:42 |只看該作者

回覆:littlelittlepra 的帖子

紅米米粉應該一包有2個,泰國高根粉同烘焙個D高根粉係一樣,唔同的係國家出產,我差不多日日都焗面包,泰粉食落又ok,所以已經用到等6包了!
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


10#
發表於 12-10-25 22:44 |只看該作者

回覆:andyman 的帖子

我有見過,不過怕唔好味唔敢買,你講完之後,我買黎試下先



點評

andyman  啤梨味好正。  發表於 12-10-26 12:18


大宅

積分: 1331


11#
發表於 12-10-26 00:38 |只看該作者

回覆:今日在價X棧敗左

我今日都入左貨!想問下隻奶粉ok ma?



點評

andyman  沖左麥皮,好香  發表於 12-10-26 08:08


男爵府

積分: 5253


12#
發表於 12-10-26 00:44 |只看該作者


伯爵府

積分: 15600


13#
發表於 12-10-26 01:27 |只看該作者

回覆:今日在價X棧敗左

多谢報料明日去



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 1934


14#
發表於 12-10-26 07:54 |只看該作者
joe_1206 發表於 12-10-25 16:06
回覆 andyman 的帖子

我尋日都去左掃貨,都有買左澳洲天然黃砂糖$14/kg,高面粉我買泰國個隻$12/1kg,仲有pan ...
洗碗棉係咪比利時果隻? 如果係好好用架, 我之前都買左, 用左一舊到而家d棉都完整冇爛, 比起d大陸貨耐用好多, 出面綠色果隻洗碗棉用一陣就爛...呢隻比利時海棉先係真正既海棉...

點評

andyman  咁我都要買洗碗棉啦  發表於 12-10-26 12:16


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-10-26 08:31 |只看該作者
joe_1206 發表於 12-10-25 16:06
回覆 andyman 的帖子

我尋日都去左掃貨,都有買左澳洲天然黃砂糖$14/kg,高面粉我買泰國個隻$12/1kg,仲有pan ...

澳洲天然黃砂糖整飽得嗎?

點評

andyman  做麵包鬆餅蛋糕都可以,但曲奇就唔得啦。  發表於 12-10-26 12:17


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


16#
發表於 12-10-26 12:13 |只看該作者
回覆 lemonleaf 的帖子

Hehe.....未用啊!其實我第一次買咋,就係平時用開個D唔好用,甩綿甩得好勁,見依隻比利時洗碗綿平平地試下囉!


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


17#
發表於 12-10-26 12:18 |只看該作者
回覆 Veronique@chan 的帖子

可以的,不過澳洲黃砂糖比一般白砂糖粗得少少,我會用少少暖水溶一溶D糖至放落麵包機,因怕D糖整花部機!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo