烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3396


1#
發表於 12-10-29 13:35 |只看該作者
想問一下…
我想用光波爐整蛋糕…用焗爐焗蛋糕嘅食譜得唔得…??焗爐用嘅用具用喺光波爐得唔得?如焗蛋糕嘅紙杯…


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-29 13:50 |只看該作者

回覆:chloe0104 的帖子

我照用焗爐食譜不過每個爐ga爐溫多少都有D唔同自己調較一下就ok焗爐用具可都一樣入得光波爐




禁止訪問

積分: 11709


3#
發表於 12-10-29 22:27 |只看該作者

引用:我照用焗爐食譜不過每個爐ga爐溫多少都有D

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-29 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nico011296+於+12-10-29+發表

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-29 發表
其實要點做才知爐溫有差別呀?知道後自己可以點做呀?
去烘焙店買個焗爐温度計.測下爐溫準唔準高咗就調低D.低咗ga就自己較番高D
myphoto.jpg





禁止訪問

積分: 11709


5#
發表於 12-10-29 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-29+發表其實

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-29 23:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nico011296+於+12-10-29+發表

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-29 發表
但有上下火,我應點試呀?我應放在乜位置去試呀?
我放正中間光波爐先放低架.再放爐溫計.開爐200c10mins睇下温度計去唔去到200c




禁止訪問

積分: 11709


7#
發表於 12-10-30 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-29+發表但有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-30 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nico011296+於+12-10-29+發表

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-30 發表
大約幾錢呀?
我買時mouth:大約40~60左右唔係好記得啦




禁止訪問

積分: 11709


9#
發表於 12-10-30 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-30+發表大約

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-30 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nico011296+於+12-10-30+發表

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-30 發表
其實多唔多用到呀?
我長期都放係個焗爐入面見到佢到咗自己想要ga溫度.就放D材料入去焗




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo